• Анна Волощук

ТОП-5 описаних вакансій для відділу продажів.

"Біль" будь-якої компанії - найняти ефективного менеджера з продажу або РОПу. Цей феномен пояснить статистика на джоп сайтах: щомісяця розміщується в 4 рази менше резюме претендентів, ніж вакансій компаній. Це означає, що деяким компаніям доводиться буквально вмовляти менеджера працювати, оскільки менеджер навіть "із середніми" навичками є вибір серед дюжини компаній.


Що в такій ситуації робити Власнику або Рекрутеру, щоб отримати "не середнього", а "ВИМІСНОГО" співробітника? - Навчитися продавати себе. Не просто лякати кандидатів списком питань на кшталт "чому звільнився", а навчиться презентувати та "продати" свою компанію претенденту.


Сьогодні ділимося досвідом із рекрутингу. А саме, покажемо свої ТОП 5 описів вакансій у відділ продажу, які принесли найбільшу кількість відгуків на джоп сайтах.


Які Вакансії розкрито у цій статті:

  • Керівник відділу продажу;

  • Менеджер з продажу (2 варіанти)

  • Менеджер по роботі з клієнтами

  • Оператор колл центру



Вакансія: Керівник відділу продаж


Ключове в даній вакансії:

  • Фрази сформульовані не так на процес, але в результат.

  • Довіра створюється за допомогою цифр із ЗП, обов'язків. Також за допомогою посилань на життя компанії.

  • Ключове виділяється жирним шрифтом.



Вакансія: Менеджер з продажу (варіант 1)


Ключове в даній вакансії:

  • Виділяємо жирним шрифтом, потім звернути увагу;

  • Декілька закликів до дії – Залиш резюме;

  • Цифри – скільки років над ринком, скільки менеджер отримає, і скільки дій на день необхідно робити;

  • Фрази та заголовки не ОФІЦІЙНОГО формату, а значить виділяють вакансію серед інших компаній + орієнтує на кандидатів, які не стандартно працюють (наприклад, не бояться заперечень клієнтів або готові до складних не шаблонних завдань).



Вакансія: Менеджер з продажу (варіант 2)



Вакансія: Менеджер по роботі з клієнтами

Ключове в даній вакансії:

  • Вакансія без кар'єрного зростання, а значить робимо акцент на практичності та стабільності.

  • Пункт «Вашими завданнями буде...» розписаний З КІНЦЯМИ ПРОЦЕСУ, а не результату: консультувати, виявляти потребу тощо. Тобто в резюме ми закладаємо, що нас цікавить усидливість та монотонність роботи. (означає людина результату не звернеться і значить не буде плинності)

  • Цифри ЗП НЕ ВИКЛИКАЮТЬ ДОВЕРІ, якщо округлені! (правильно – 10 570 грн.; неправильно – 10 000 грн.)

  • Виділяємо жирним шрифтом, потім звернути увагу;

  • Декілька закликів до дії – Залиш резюме;

  • Цифри – скільки років над ринком, скільки менеджер отримає, і скільки дій на день необхідно робити.

  • Наприкінці соц. мережі для створення довіри.



Вакансія: Оператор колл-центру

Ми впевнені, якщо копіювати вакансії з інших компаній, змінюючи лише свою назву – Вас просто не помітять. А якщо Ви зробите унікальний офер і відповідально підійдете до складання вакансії - кандидати самі проситимуться працювати і Ви сильно заощадите на послугах рекрутингових компаній.



 
DIA, бажає Вам продажів на МАКСИМУМ!


0 коментарів