Про послугу
Вивчи мистецтво успішних перемовин разом з нами! 💰
Ви хочете підняти свої навички у сфері продажів на новий рівень? Тоді наші тренінги з продажів - це саме те, що вам потрібно! 🌟
Зараз послуга доступна в: офлайн форматі, тренінг в онлайн чи форматі запису, щоб вам було зручно вивчати матеріал в будь-який час і в будь-якому місці.
Що ми пропонуємо:
✅ Ефективні стратегії продажів, які працюють у будь-якій галузі.
✅ Навчання від досвідчених тренерів-практиків з великими успіхами у світі бізнесу.
✅ Індивідуальний підхід до кожного учасника тренінгу.
✅ Практичні вправи та кейси, які допоможуть закріпити отримані знання.
_edited.jpg)
Які бувають тренінги з продажів?
Активні продажі
Це базові тренінги, де співробітникам даються основні знання про їхню роботу. Тренінги з активних продажів - заняття для менеджерів з b2b, а також ВП. Мета розібрати прийоми продажів саме у Вашій компанії.
Продажі на великі чеки
Куди серйозніші замовлення від важливих замовників. Це може бути державні чи дуже відомі особи, наприклад. На таких тренінгах навчають, як співпрацювати з впливовими компаніями та підприємствами з монополією.
Телефонні продажі
Такі тренінги не просто мотивують персонал продавати товар, спілкуючись із клієнтом через стільниковий зв'язок, а що найголовніше – робити це із задоволенням.
Сервісні продажі
Головна мета навчання не відрізняється від попередньої, сам процес складніший і заглиблений у психологію. Тут виділяється питання на покупця і побудови з ним партнерських зв'язків.
Роздрібні продажі.
Їх також називають «b2c-продаж». Даний вид характеризується навчанням роботи зі споживачем у роздробі. «Холодні» та «теплі» клієнти – одні з тем обговорень на таких тренінгах. Сюди також включається продажі у торговому залі.
Командоутворюючі тренінги
Це ігровий тренінг з продажів, який обʼєднує активну комунікацію команд та розглядає техніки продажів, якими менеджер, користується у щоденній роботі.
Що стосується режиму проведення тренінгів з продажу, то вони поділяються на такі формати:
✅
✅
✅
✅
- Офлайн. Команда форма спілкування з нашими тренерами, яка зазвичай проводиться у спеціально обраному приміщенні по програмі підготовленій саме для Вас.
- Онлайн-платформи. Мітинги та дзвінки на певних сайтах та платформах – варіант навчання віддалено.
- Змішана форма. Досить популярний варіант, оскільки ви можете навчатися лекціям онлайн, а потім практикувати свої набуті знання вже в реальному житті.
- Готові курси онлайн. Такий тип тренінгів, який ви можете проходити у зручний для вас час. Він вже готовий і чекає вашого підключення будь-коли. Дані тренінгу (тести та уроки) зазвичай зберігаються на LMS-платформах.

Як відбувається навчання менеджерів із продажу?
👉
Тренінги для менеджерів з продажу відбуваються відповідно до програми, що була складена при підготовці до Заходу. Програма формується: як на основі запиту Замовника, а також від аудиту, який проводить наш консультант. Це: ціна товару та позиція компанії на ринку, рівень компетенції менеджерів та бізнес-процес продажів, якість регламентів та правил роботи співробітників.
❗️
Будь-який тренінг складається зі знайомства, основної частини, резюме тренінгу та практичної роботи. Основна частина тренінгу - це інтерактивна розмова тренера DIA та учасників, в ході якої, всі учасники тренуються працювати в команді, тренують навички переговорів, виконують інші вправи, згідно розробленого плану. Завдання такого тренінгу: здобути практичні знання , щоб збільшити продажі. Тренер може формувати знання про:



-
Знання продукту. Щоб донести цінність продукту у розмові, потрібно в цьому розбиратися. Щоб знати, як і що відповісти клієнту, недостатньо поверхового ознайомлення з продуктом. Чим більше ви знаєте про продукт - тим впевненіше поводитеся.
-
Технології. Обговорення технологій досить актуальне, враховуючи той факт, що щороку з'являється щось нове, суть і призначення чого потрібно цікаво подати. Ринок не стоїть на місці, і це важливо пам'ятати.
-
Стратегії ведення переговорів, тактики. Вміння знайти компроміс, зрозуміти потреби та бажання клієнта – важливі навички менеджера. Аргументація, м'яке навіювання та інші прийоми будуть описані протягом процесу. Сюди можна віднести роботу з запереченнями, з якими так чи інакше стикається кожен менеджер.
-
Презентації онлайн. Структурована розмова та подача інформації про продукт важлива як при особистому контакті, так і онлайн. Вся річ у тому, що втратити клієнта онлайн набагато легше, ніж у житті. Йому достатньо залишити вашу сторінку та не відповідати на повідомлення. Вміння зацікавити покупця через екран монітора – те, що має вміти сучасний менеджер з продажу.
-
Ділові листи. Тут відбувається навчання написання текстів працівника клієнту. Як це робити правильно, швидко та результативно. Існують певні норми та стилі спілкування (їх вибір може залежати від того, в якій соціальній мережі ви переписуєтеся, наприклад) зі споживачами, про які можна дізнатися завдяки цьому пункту тренінгу.
-
Час гроші. Не варто забувати про цінність часу. Як і в повсякденному житті, так і на роботі, важливо, на що саме людина витрачає свій час. Співробітники можуть принести більший дохід компанії, правильно керуючись робочим годинником.
-
Внутрішні відносини. Щоб колективна робота приносила задоволення кожному з членів команди, стосунки у ній мають бути довірчими. На становище кожного учасника колективу та його відчуття з ним може вплинути як керівник, так і інший учасник.
☑️
Після основного тренінгу, кожний учасник отримує практичну домашню роботу, яку має застосувати на практиці. За бажанням Замовника, наші тренери проводять аудит отриманих знань через 3 - 4 тижні. Іноді схема тренінгу представлена чергуванням лекційної частини та практики. У кожному проєкті залучені консультанти, які перебувають під керуванням експертів.