Про послугу
Вивчи мистецтво успішних перемовин разом з нами! 💰
Ви хочете підняти свої навички у сфері продажів на новий рівень? Тоді наші тренінги з продажів - це саме те, що вам потрібно! 🌟
Зараз послуга доступна в: офлайн форматі, тренінг в онлайн чи форматі запису, щоб вам було зручно вивчати матеріал в будь-який час і в будь-якому місці.
Що ми пропонуємо:
✅ Ефективні стратегії продажів, які працюють у будь-якій галузі.
✅ Навчання від досвідчених тренерів-практиків з великими успіхами у світі бізнесу.
✅ Індивідуальний підхід до кожного учасника тренінгу.
✅ Практичні вправи та кейси, які допоможуть закріпити отримані знання.
_edited.jpg)
Які бувають тренінги з продажів?
Активні продажі
Це базові тренінги, де співробітникам даються основні знання про їхню роботу. Тренінги з активних продажів - заняття для менеджерів з b2b, а також ВП. Мета розібрати прийоми продажів саме у Вашій компанії.
Продажі на великі чеки
Куди серйозніші замовлення від важливих замовників. Це може бути державні чи дуже відомі особи, наприклад. На таких тренінгах навчають, як співпрацювати з впливовими компаніями та підприємствами з монополією.
Телефонні продажі
Такі тренінги не просто мотивують персонал продавати товар, спілкуючись із клієнтом через стільниковий зв'язок, а що найголовніше – робити це із задоволенням.
Сервісні продажі
Головна мета навчання не відрізняється від попередньої, сам процес складніший і заглиблений у психологію. Тут виділяється питання на покупця і побудови з ним партнерських зв'язків.
Роздрібні продажі.
Їх також називають «b2c-продаж». Даний вид характеризується навчанням роботи зі споживачем у роздробі. «Холодні» та «теплі» клієнти – одні з тем обговорень на таких тренінгах. Сюди також включається продажі у торговому залі.
Командоутворюючі тренінги
Це ігровий тренінг з продажів, який обʼєднує активну комунікацію команд та розглядає техніки продажів, якими менеджер, користується у щоденній роботі.
Що стосується режиму проведення тренінгів з продажу, то вони поділяються на такі формати:
✅
✅
✅
✅
- Офлайн. Команда форма спілкування з нашими тренерами, яка зазвичай проводиться у спеціально обраному приміщенні по програмі підготовленій саме для Вас.
- Онлайн-платформи. Мітинги та дзвінки на певних сайтах та платформах – варіант навчання віддалено.
- Змішана форма. Досить популярний варіант, оскільки ви можете навчатися лекціям онлайн, а потім практикувати свої набуті знання вже в реальному житті.
- Готові курси онлайн. Такий тип тренінгів, який ви можете проходити у зручний для вас час. Він вже готовий і чекає вашого підключення будь-коли. Дані тренінгу (тести та уроки) зазвичай зберігаються на LMS-платформах.

Як відбувається навчання менеджерів із продажу?
👉
Тренінги для менеджерів з продажу відбуваються відповідно до програми, що була складена при підготовці до Заходу. Програма формується: як на основі запиту Замовника, а також від аудиту, який проводить наш консультант. Це: ціна товару та позиція компанії на ринку, рівень компетенції менеджерів та бізнес-процес продажів, якість регламентів та правил роботи співробітників.
❗️
Будь-який тренінг складається зі знайомства, основної частини, резюме тренінгу та практичної роботи. Основна частина тренінгу - це інтерактивна розмова тренера DIA та учасників, в ході якої, всі учасники тренуються працювати в команді, тренують навички переговорів, виконують інші вправи, згідно розробленого плану. Завдання такого тренінгу: здобути практичні знання , щоб збільшити продажі. Тренер може формувати знання про:



-
Знання продукту. Щоб донести цінність продукту у розмові, потрібно в цьому розбиратися. Щоб знати, як і що відповісти клієнту, недостатньо поверхового ознайомлення з продуктом. Чим більше ви знаєте про продукт - тим впевненіше поводитеся.
-
Технології. Обговорення технологій досить актуальне, враховуючи той факт, що щороку з'являється щось нове, суть і призначення чого потрібно цікаво подати. Ринок не стоїть на місці, і це важливо пам'ятати.
-
Стратегії ведення переговорів, тактики. Вміння знайти компроміс, зрозуміти потреби та бажання клієнта – важливі навички менеджера. Аргументація, м'яке навіювання та інші прийоми будуть описані протягом процесу. Сюди можна віднести роботу з запереченнями, з якими так чи інакше стикається кожен менеджер.
-
Презентації онлайн. Структурована розмова та подача інформації про продукт важлива як при особистому контакті, так і онлайн. Вся річ у тому, що втратити клієнта онлайн набагато легше, ніж у житті. Йому достатньо залишити вашу сторінку та не відповідати на повідомлення. Вміння зацікавити покупця через екран монітора – те, що має вміти сучасний менеджер з продажу.
-
Ділові листи. Тут відбувається навчання написання текстів працівника клієнту. Як це робити правильно, швидко та результативно. Існують певні норми та стилі спілкування (їх вибір може залежати від того, в якій соціальній мережі ви переписуєтеся, наприклад) зі споживачами, про які можна дізнатися завдяки цьому пункту тренінгу.
-
Час гроші. Не варто забувати про цінність часу. Як і в повсякденному житті, так і на роботі, важливо, на що саме людина витрачає свій час. Співробітники можуть принести більший дохід компанії, правильно керуючись робочим годинником.
-
Внутрішні відносини. Щоб колективна робота приносила задоволення кожному з членів команди, стосунки у ній мають бути довірчими. На становище кожного учасника колективу та його відчуття з ним може вплинути як керівник, так і інший учасник.
☑️
Після основного тренінгу, кожний учасник отримує практичну домашню роботу, яку має застосувати на практиці. За бажанням Замовника, наші тренери проводять аудит отриманих знань через 3 - 4 тижні. Іноді схема тренінгу представлена чергуванням лекційної частини та практики. У кожному проєкті залучені консультанти, які перебувають під керуванням експертів.
⬇️
⬇️
⬇️

Тренінги з продажів проводять 2 - 3 тренери з досвідом у вашій сфері, під управлінням:
.jpg)
Практикуючий експерт з побудови бізнес-процесів та структури відділу продажів


Співзасновник консалтингової компанії. Партнер та учасник інвестиційних проектів.

Чому саме наша компанія?
☑️
Ми використовуємо західну методологію Getting Naked. Це система регламентів та скриптів з сервісним підходом до обслуговування клієнтів як на маленькі, так і великі чеки. За нами налічується понад 100 успішних інтеграцій у бізнесі у країнах Європи. Результати наших робіт із клієнтами можете переглянути на нашому сайті.
🇺🇸
☑️
На самому тренінгу, перша наша задача - зацікавити! а далі, учасники тренінгу самостійно почнуть включатися в ігровий процес, тренувати навички продажів, переговорів та обслуговування! Наша мета – не просто виконання чергового замовлення, ми працюємо на Ваш результат.
🤔
☑️
Навчіться круто презентувати, якісного писати скрипти продажів і працювати із запереченнями разом із DIA Consulting. За один місяць живого навчання + післятренінгової підтримки ви не просто виправите свої помилки, а й отримаєте нові інструменти для росту продажів!
🫶
ВІДГУК 1
Чому вашій компанії потрібні тренінги з продажу?
☑️
☑️
Завдяки тренінгам від DIA Consulting, Ви зможете заробляти більше, витрачаючи менше енергії на роботу із запереченнями і часу на обробку клієнта. Налагоджена колективна робота, замовлення, правильна робота з СРМ та скриптами, додаткові продажі... це все можливо впровадити завдяки тренінговій активності та методології роботи, яка відштовхується від оцифровки показників, а не на відчуттях.
Зростання продажів - те, що чекає на вас після тренінгу.
ВІДГУК 2
ВІДГУК 3
ВІДГУК 4



-
Чим відрізняються тренінги продажу від навчання роботі з клієнтами?Навчання відділу продажу роботі з клієнтами налаштовано більш психологічний вплив. Тобто, персонал навчається спеціальними методами, які: допоможуть налагодити зв'язок із покупцем, навчать реагувати у несподіваних ситуаціях; пропонувати альтернативу за допомогою асертивного типу спілкування; навчать маніпуляційним прийомам тощо. Тренінги ж спрямовані в основному на виконання бізнес-завдань та більш «технічної» складової процесу.
-
Як швидко виявиться результат від тренінгу продажів?Ситуація схожа на те, що можемо бачити у спорті. Результат залежить від кількох факторів: бажання навчатися, старання учня; професіоналізм та вміння навчати - у тренера, а також правильно-підібраний вид тренінгу. Залежно від поставленого завдання, результатом можна вважати такі зміни у роботі компанії: стало більше задоволених клієнтів; поменшало конфліктних ситуацій усередині команди працівників; підвищена мотивація до роботи у співробітників; налагоджено колективну роботу; налагоджено роботу з онлайн або офлайн клієнтами; зміцнення корпоративного духу компанії; підвищення рівня самоорганізації у співробітників. Не варто очікувати від тренінгу чарівної дії на ваш колектив. Не забувайте, що результат залежить і від того, з якою завзятістю ви підійдете до виконання завдань.
-
Як довго продовжиться зростання після тренінгу продажів?На те, скільки ваша компанія протримає нову планку успіху, залежить, як засвоїть курси відділ продажу. Можна проводити подібні тренінги повторно, через якийсь час - так ви не просто залишатиметеся на хорошому рівні, але і продовжите підіймати його вище.
-
Чи можливе навчання продажам з нуля?Звісно так! Доведеться постаратися, але головне – віддача та бажання. Ми ж, у свою чергу, будемо раді новачкам і допоможемо їм упоратися з усіма труднощами. Систематизований підхід наших колег допоможе вам досягти успіху.
-
Яка вартість тренінгів із продажу?Залежно від завдань ми підберемо для вас відповідний тренінг за оптимальною ціною. Ціна - від 300 $ за онлайн і може досягати 3000$ за декілька офлайн днів на групу 40 чоловік. Докладніше про ціни можна дізнатися, зв'язавшись з нами через телеграм https//t.me/diaconsulting або по чрез фрму звʼязку на сайті.
-
Чи буде тренінг з продажів адаптований під наш продукт?Звичайно. Індивідуальний підхід до будь-якого замовлення – одне з наших головних завдань. З початку співпраці ми заповнюємо БРИФ (файл на 35 запитань до Власника), під час якого ми визначаємо фінальну програму тренінгу і активності.
-
Чи є гарантії, що тренінг з продажу допоможе збільшити дохід?З кожним клієнтом заповнюємо договір в якому прописуємо гарантії на виконання робіт. З показниками - ситуація схожа на те, що можемо бачити у спорті. Результат залежить від кількох факторів: бажання навчатися, старання учня; професіоналізм та вміння навчати - у тренера, а також правильно-підібраний вид тренінгу. На сьогодні, аналітика по 80 компаніям-клієнтам показала середній приріст +38%. Щоб подивитися результати клієнтів, перейдіть на сторінку відгуків від клієнтів DIA.
Часті запитання до нас
Список тренінгів з продажу які ми
організовуємо:
-
тренінги з техніки продажів
-
тренінги з активних продажів
-
тренінг побудова відділу продажів
-
тренінг управління відділом продажів
-
тренінг для керівника відділу продажів
-
тренінг з продажу вікон
-
тренінг скрипти продажів
-
тренінг з продажу для компанії
-
тренінг менеджер з продажу
-
тренінг продажів по телефону
-
тренінг з продажу меблів
-
тренінг з продажу для продавців
-
тренінги для директора з продажу
-
тренінги з продажу одягу
-
тренінг з продажу ювелірних виробів
-
тренінг з продажу банківських продуктів
-
тренінг з управління продажами
-
тренінг з продажу для торгових представників
-
тренінги з продажу для продавців консультантів
-
тренінги з продажу юридичних послуг
-
тренінги з продажу квартир
-
тренінги з продажу медичних послуг
-
тренінги з продажу холодні дзвінки
-
тренінг з продажу автозапчастин
-
корпоративний тренінг з продажу
-
тренінг з продажу b2c
-
тренінг для офіціантів з продажу
-
тренінг з продажу нерухомості
-
тренінги з продажу в туризмі
-
тренінги менеджерів з продажу
-
тренінг зі спін продажів
-
тренінг з продажу b2b
-
тренінги з прямих продажів
-
тренінг зі збільшення продажів
-
тренінг з продажу послуг
-
бізнес тренінг з продажу
-
тренінг з продажу меблів
-
тренінг з продажу автомобілів
-
тренінг з продажу в салоні краси
-
тренінги з продажу меблів
-
тренінг з продажу фітнес послуг
-
тренінги з продажу косметики
-
тренінги з продажу в fashion
-
тренінги з продажу ріелторів
-
тренінги для супервайзерів з продажу
-
тренінги з продажу нижньої білизни
-
тренінги з продажу годинників
-
тренінги з продажу запчастин
-
тренінги з продажу жіночого одягу
-
виїзні тренінги з продажу
-
тренінги з продажу в інтернеті
-
тренінги з продажу кондитерських виробів
-
тренінг з продажу одягу
-
тренінги з продажу туризм
-
тренінг з продажу джинсів
-
тренінги з продажу брокерських послуг
-
тренінги з продажу заміської нерухомості
-
тренінги з продажу взуття
-
тренінги з продажу побутової техніки
-
тренінги з продажу страхових продуктів
-
тренінг із продажу сумок
-
тренінг з продажу золота
-
тренінг з продажу техніки
-
тренінги з продажу ліків
-
тренінги з продажу телефонів
-
тренінг з продажу реклами
-
тренінги з продажу дверей
-
тренінги для менеджерів з продажу автомобілів
-
тренінги з продажу вживаних автомобілів
-
тренінги з продажу автомобілів з пробігом
-
тренінги з продажу квітів
Етапи взаємодії з Замовником
1.Заповнення БРИФу
2.Аудит
Разом с Замовником формуємо задачу на тренінг, визначаємо дати, етапи робіт та цілі.
Аналізуємо дзівнки та систему продажів та СРМ для того щоб скласти план тренінгу.
3.Підготовка
Розроблюємо скрипти та матеріали для тренінгу, Затверджуємо їх з Замовником.
4.Тренінговий день
5.Контроль
Проводимо 1-2 тренінгові дні з підготовленими матеріалами та сертифікацією учасників.
Після тренінгу (за попередньою домовленістю) проводимо практичне навчання по діалогам і скриптам - індивідуально.
6.Результати
Всі діалоги та аналітику продажів ми оцифровуємо, щоб порівняти результати тренінгу відносно попередніх показників компанії.