top of page

Тренінги для співробітників відділу продажів

Система навчання для підвищення продажів за 1 місяць з гарантією результату

Про послугу

Вивчи мистецтво успішних перемовин разом з нами! 💰

Ви хочете підняти свої навички у сфері продажів на новий рівень? Тоді наші тренінги з продажів - це саме те, що вам потрібно! 🌟

 

Зараз послуга доступна в: офлайн форматі, тренінг в онлайн чи форматі запису, щоб вам було зручно вивчати матеріал в будь-який час і в будь-якому місці. 

Що ми пропонуємо:

✅ Ефективні стратегії продажів, які працюють у будь-якій галузі.

✅ Навчання від досвідчених тренерів-практиків з великими успіхами у світі бізнесу.

✅ Індивідуальний підхід до кожного учасника тренінгу.

✅ Практичні вправи та кейси, які допоможуть закріпити отримані знання.

сертифікат діа

Які бувають тренінги з продажів?

Активні продажі

Це базові тренінги, де співробітникам даються основні знання про їхню роботу. Тренінги з активних продажів - заняття для менеджерів з b2b, а також ВП. Мета розібрати прийоми продажів саме у Вашій компанії.

Продажі на великі чеки 

Куди серйозніші замовлення від важливих замовників. Це може бути державні чи дуже відомі особи, наприклад. На таких тренінгах навчають, як співпрацювати з впливовими компаніями та підприємствами з монополією.

Телефонні продажі

Такі тренінги не просто мотивують персонал продавати товар, спілкуючись із клієнтом через стільниковий зв'язок, а що найголовніше – робити це із задоволенням.

Сервісні продажі

Головна мета навчання не відрізняється від попередньої, сам процес складніший і заглиблений у психологію. Тут виділяється питання на покупця і побудови з ним партнерських зв'язків.

Роздрібні продажі.

Їх також називають «b2c-продаж». Даний вид характеризується навчанням роботи зі споживачем у роздробі. «Холодні» та «теплі» клієнти – одні з тем обговорень на таких тренінгах. Сюди також включається продажі у торговому залі.

Командоутворюючі тренінги

Це ігровий тренінг з продажів, який обʼєднує активну комунікацію команд та розглядає техніки продажів, якими менеджер, користується у щоденній роботі.

Що стосується режиму проведення тренінгів з продажу, то вони поділяються на такі формати:

- Офлайн. Команда форма спілкування з нашими тренерами, яка зазвичай проводиться у спеціально обраному приміщенні по програмі підготовленій саме для Вас.

 

- Онлайн-платформи. Мітинги та дзвінки на певних сайтах та платформах – варіант навчання віддалено.

 

- Змішана форма. Досить популярний варіант, оскільки ви можете навчатися лекціям онлайн, а потім практикувати свої набуті знання вже в реальному житті.

- Готові курси онлайн. Такий тип тренінгів, який ви можете проходити у зручний для вас час. Він вже готовий і чекає вашого підключення будь-коли. Дані тренінгу (тести та уроки) зазвичай зберігаються на LMS-платформах.

Снимок экрана 2024-02-01 в 12.48.30.png

Як відбувається навчання менеджерів із продажу?

👉

Тренінги для менеджерів з продажу відбуваються відповідно до програми, що була складена при підготовці до Заходу. Програма формується: як на основі запиту Замовника, а також від аудиту, який проводить наш консультант. Це: ціна товару та позиція компанії на ринку, рівень компетенції менеджерів та бізнес-процес продажів, якість регламентів та правил роботи співробітників.

❗️

Будь-який тренінг складається зі знайомства, основної частини, резюме тренінгу та практичної роботи. Основна частина тренінгу - це інтерактивна розмова тренера DIA та учасників, в ході якої, всі учасники тренуються працювати в команді, тренують навички переговорів, виконують інші вправи, згідно розробленого плану. Завдання такого тренінгу: здобути практичні знання , щоб збільшити продажі. Тренер може формувати знання про: 

alena-zoom.png
alena-zoom.png
alena-zoom.png
  • Знання продукту. Щоб донести цінність продукту у розмові, потрібно в цьому розбиратися. Щоб знати, як і що відповісти клієнту, недостатньо поверхового ознайомлення з продуктом. Чим більше ви знаєте про продукт - тим впевненіше поводитеся.

  • Технології. Обговорення технологій досить актуальне, враховуючи той факт, що щороку з'являється щось нове, суть і призначення чого потрібно цікаво подати. Ринок не стоїть на місці, і це важливо пам'ятати.

  • Стратегії ведення переговорів, тактики. Вміння знайти компроміс, зрозуміти потреби та бажання клієнта – важливі навички менеджера. Аргументація, м'яке навіювання та інші прийоми будуть описані протягом процесу. Сюди можна віднести роботу з запереченнями, з якими так чи інакше стикається кожен менеджер.

  • Презентації онлайн. Структурована розмова та подача інформації про продукт важлива як при особистому контакті, так і онлайн. Вся річ у тому, що втратити клієнта онлайн набагато легше, ніж у житті. Йому достатньо залишити вашу сторінку та не відповідати на повідомлення. Вміння зацікавити покупця через екран монітора – те, що має вміти сучасний менеджер з продажу.

  • Ділові листи. Тут відбувається навчання написання текстів працівника клієнту. Як це робити правильно, швидко та результативно. Існують певні норми та стилі спілкування (їх вибір може залежати від того, в якій соціальній мережі ви переписуєтеся, наприклад) зі споживачами, про які можна дізнатися завдяки цьому пункту тренінгу.

  • Час гроші. Не варто забувати про цінність часу. Як і в повсякденному житті, так і на роботі, важливо, на що саме людина витрачає свій час. Співробітники можуть принести більший дохід компанії, правильно керуючись робочим годинником.

  • Внутрішні відносини. Щоб колективна робота приносила задоволення кожному з членів команди, стосунки у ній мають бути довірчими. На становище кожного учасника колективу та його відчуття з ним може вплинути як керівник, так і інший учасник.

☑️

Після основного тренінгу, кожний учасник отримує практичну домашню роботу, яку має застосувати на практиці. За бажанням Замовника, наші тренери проводять аудит отриманих знань через 3 - 4 тижні. Іноді схема тренінгу представлена ​​чергуванням лекційної частини та практики. У кожному проєкті залучені консультанти, які перебувають під керуванням експертів.

⬇️

⬇️

⬇️

Тренінги з продажів проводять 2 - 3 тренери з досвідом у вашій сфері, під управлінням:

Dream team (134).jpg

Практикуючий експерт з побудови бізнес-процесів та структури відділу продажів

Алена Бессонова
Dream team (194).jpg

Співзасновник консалтингової компанії. Партнер та учасник інвестиційних проектів.

Денис Олейников

Чому саме наша компанія?

☑️

Ми використовуємо західну методологію Getting Naked. Це система регламентів та скриптів з сервісним підходом до обслуговування клієнтів як на маленькі, так і великі чеки. За нами налічується понад 100 успішних інтеграцій у бізнесі у країнах Європи. Результати наших робіт із клієнтами можете переглянути на нашому сайті.

🇺🇸

☑️

На самому тренінгу, перша наша задача - зацікавити! а далі,  учасники тренінгу самостійно почнуть включатися в ігровий процес, тренувати навички продажів, переговорів та обслуговування! Наша мета – не просто виконання чергового замовлення, ми працюємо на Ваш результат. 

🤔

☑️

Навчіться круто презентувати, якісного писати скрипти продажів і працювати із запереченнями разом із DIA Consulting. За один місяць живого навчання + післятренінгової підтримки ви не просто виправите свої помилки, а й отримаєте нові інструменти для росту продажів!

🫶

ВІДГУК 1

Чому вашій компанії потрібні тренінги з продажу?

☑️

☑️

Завдяки тренінгам від DIA Consulting, Ви зможете заробляти більше, витрачаючи менше енергії на роботу із запереченнями і часу на обробку клієнта. Налагоджена колективна робота, замовлення, правильна робота з СРМ та скриптами, додаткові продажі... це все можливо впровадити завдяки тренінговій активності та методології роботи, яка відштовхується від оцифровки показників, а не на відчуттях.

 

 Зростання продажів - те, що чекає на вас після тренінгу.

ВІДГУК 2

ВІДГУК 3

ВІДГУК 4

Снимок экрана 2024-01-26 в 18_edited_edi
Снимок экрана 2024-01-26 в 18.43_edited.
dia-pdf_edited.png
Заповніть, щоб отримати програму тренінгу під Вас безкоштовно:

Заявка прийнята.

  • Чим відрізняються тренінги продажу від навчання роботі з клієнтами?
    Навчання відділу продажу роботі з клієнтами налаштовано більш психологічний вплив. Тобто, персонал навчається спеціальними методами, які: допоможуть налагодити зв'язок із покупцем, навчать реагувати у несподіваних ситуаціях; пропонувати альтернативу за допомогою асертивного типу спілкування; навчать маніпуляційним прийомам тощо. Тренінги ж спрямовані в основному на виконання бізнес-завдань та більш «технічної» складової процесу.
  • Як швидко виявиться результат від тренінгу продажів?
    Ситуація схожа на те, що можемо бачити у спорті. Результат залежить від кількох факторів: бажання навчатися, старання учня; професіоналізм та вміння навчати - у тренера, а також правильно-підібраний вид тренінгу. Залежно від поставленого завдання, результатом можна вважати такі зміни у роботі компанії: стало більше задоволених клієнтів; поменшало конфліктних ситуацій усередині команди працівників; підвищена мотивація до роботи у співробітників; налагоджено колективну роботу; налагоджено роботу з онлайн або офлайн клієнтами; зміцнення корпоративного духу компанії; підвищення рівня самоорганізації у співробітників. Не варто очікувати від тренінгу чарівної дії на ваш колектив. Не забувайте, що результат залежить і від того, з якою завзятістю ви підійдете до виконання завдань.
  • Як довго продовжиться зростання після тренінгу продажів?
    На те, скільки ваша компанія протримає нову планку успіху, залежить, як засвоїть курси відділ продажу. Можна проводити подібні тренінги повторно, через якийсь час - так ви не просто залишатиметеся на хорошому рівні, але і продовжите підіймати його вище.
  • Чи можливе навчання продажам з нуля?
    Звісно так! Доведеться постаратися, але головне – віддача та бажання. Ми ж, у свою чергу, будемо раді новачкам і допоможемо їм упоратися з усіма труднощами. Систематизований підхід наших колег допоможе вам досягти успіху.
  • Яка вартість тренінгів із продажу?
    Залежно від завдань ми підберемо для вас відповідний тренінг за оптимальною ціною. Ціна - від 300 $ за онлайн і може досягати 3000$ за декілька офлайн днів на групу 40 чоловік. Докладніше про ціни можна дізнатися, зв'язавшись з нами через телеграм https//t.me/diaconsulting або по чрез фрму звʼязку на сайті.
  • Чи буде тренінг з продажів адаптований під наш продукт?
    Звичайно. Індивідуальний підхід до будь-якого замовлення – одне з наших головних завдань. З початку співпраці ми заповнюємо БРИФ (файл на 35 запитань до Власника), під час якого ми визначаємо фінальну програму тренінгу і активності.
  • Чи є гарантії, що тренінг з продажу допоможе збільшити дохід?
    З кожним клієнтом заповнюємо договір в якому прописуємо гарантії на виконання робіт. З показниками - ситуація схожа на те, що можемо бачити у спорті. Результат залежить від кількох факторів: бажання навчатися, старання учня; професіоналізм та вміння навчати - у тренера, а також правильно-підібраний вид тренінгу. На сьогодні, аналітика по 80 компаніям-клієнтам показала середній приріст +38%. Щоб подивитися результати клієнтів, перейдіть на сторінку відгуків від клієнтів DIA.

Часті запитання до нас