top of page
сайт (3).png

Тренінги для співробітників відділу продажів

Система навчання для підвищення продажів за 1 місяць з гарантією результату

Про послугу

Кожна спеціальність потребує сучасного підходу та відповідних знань. Піднімаючи рівень своєї кваліфікації, ви стаєте популярнішим на ринку праці. Це стосується будь-якої професії. Менеджерам з продажу допоможуть спеціальні тренінги, про які ми розповімо нижче.

Навіщо потрібні тренінги з продажів?

Як ми й казали раніше, тренінг — це можливість навчитися чогось нового та підвищити свій рівень умінь. Саме тренінги з техніки продажів дають можливість вивчити бізнес-технології й те, як ними користуватися ефективно. Крім технічної сторони, ви також дізнаєтесь про психологічний вплив на клієнта у сфері продажу. Але про все послідовно.

Які бувають тренінги з продажу?

Існує кілька видів даних тренінгів, розберемо докладніше:

- Активні продажі. Можна сказати, це базові тренінги, де співробітникам даються основні знання про їхню роботу. Тренінги з активних продажів - заняття для менеджерів з b2b, а також ВП.

- Професійні продажі. Хоча головна мета навчання не відрізняється від попередньої, сам процес складніший і заглиблений у психологію. Тут виділяється питання на покупця і побудови з ним партнерських зв'язків.

- Великі продажі чи spin-продажі. Куди серйозніші замовлення від важливих замовників. Це може бути державні чи дуже відомі особи, наприклад. На таких тренінгах навчають, як співпрацювати з впливовими компаніями та підприємствами з монополією.

- Роздрібні продажі. Їх також називають «b2c-продаж». Даний вид характеризується навчанням роботи зі споживачем у роздробі. «Холодні» та «теплі» клієнти – одні з тем обговорень на таких тренінгах.

- Телефонні продажі. Не секрет, що багато покупок зараз здійснюються телефоном або через інтернет. Так ось, такі тренінги не просто мотивують персонал продавати товар, спілкуючись із клієнтом через стільниковий зв'язок, а що найголовніше – робити це із задоволенням.

Що стосується режиму проведення тренінгів з продажу, то вони поділяються на такі формати:

- Класика. Офлайн форма спілкування, яка зазвичай проводиться у спеціально обраному приміщенні.

 

- Онлайн-платформи. Мітинги та дзвінки на певних сайтах та платформах – варіант навчання видалено.

 

- Змішана форма. Досить популярний варіант, оскільки ви можете навчатися лекціям онлайн, а потім практикувати свої набуті знання вже в реальному житті.

- Готові курси онлайн. Такий тип тренінгів, який ви можете проходити у зручний для вас час. Він вже готовий і чекає вашого підключення будь-коли. Дані тренінгу (тести та уроки) зазвичай зберігаються на LMS-платформах.

Що можуть дати тренінги з продажу керівнику відділу продажу?

Тренінг керівника відділу продажу допоможе стати успішним лідером у своїй команді, заповнити прогалини у колективній роботі. Такого виду проведення часу допоможе удосконалити ваші навички та оновити знання в бажаній сфері.

Які результати отримає компанія від тренінгу з продажу?

Один із найважливіших результатів по завершенню, для вас і для вашої компанії – якісна робота. Як відомо, якість = прибуток. Тренінги для співробітників відділу продажів покажуть вашим працівникам, незалежно від їх посади та стажу, як діяти у сфері торгівлі, не зазнаючи збитків. Практичні навички, командна робота та інші корисні фішки для вашої продуктивності.

Ще один важливий момент – професійне вигоряння. Тренінги для персоналу допоможуть їм не тільки відновитися після емоційного навантаження, але й вибратися на новий рівень мотивації та віддачі своєї роботи.

Чому вашій компанії потрібні тренінги з продажу?

Все просто - з їх допомогою ви можете заробляти більше, витрачаючи менше нервів і часу. Налагоджена колективна робота, замовлення, що вдало виконуються, зростання обороту клієнтів - те, що чекає на вас після тренінгу.

Чому вашій компанії потрібні тренінги з продажу?

Все просто - з їх допомогою ви можете заробляти більше, витрачаючи менше нервів і часу. Налагоджена колективна робота, замовлення, що вдало виконуються, зростання обороту клієнтів - те, що чекає на вас після тренінгу.

Як відбувається навчання менеджерів із продажу?

Тренінги для менеджерів з продажу відбуваються відповідно до системи, поставленої самим тренінгом. Вона буде сформована на основі наступних факторів: становище товару та компанії на ринку, рівень компетенції менеджерів та бізнес-процес продажів.

Будь-який тренінг складається з деякого знайомства, визначення цілей та завдань. Деякі їх спливають під час розгляду хвилюючих компанію питань, проблем. Їхнє рішення - завдання персоналу та керівництва, які засвоять спеціальні знання на цьому самому тренінгу. До таких можна віднести:

  • Знання продукту. Щоб добре вести розмову, потрібно в цьому розбиратися. Щоб знати, як і що відповісти клієнту, недостатньо поверхового ознайомлення з продуктом. Чим більше ви знаєте про продукт - тим впевненіше поводитеся.

  • Технології. Обговорення технологій досить актуальне, враховуючи той факт, що щороку з'являється щось нове, суть і призначення чого потрібно цікаво подати. Ринок не стоїть на місці, і це важливо пам'ятати.

  • Стратегії ведення переговорів, тактики. Вміння знайти компроміс, зрозуміти потреби та бажання клієнта – важливі навички менеджера. Аргументація, м'яке навіювання та інші прийоми будуть описані протягом процесу. Сюди можна віднести роботу з запереченнями, з якими так чи інакше стикається кожен менеджер.

  • Презентації онлайн. Структурована розмова та подача інформації про продукт важлива як при особистому контакті, так і онлайн. Вся річ у тому, що втратити клієнта онлайн набагато легше, ніж у житті. Йому достатньо залишити вашу сторінку та не відповідати на повідомлення. Вміння зацікавити покупця через екран монітора – те, що має вміти сучасний менеджер з продажу.

  • Ділові листи. Тут відбувається навчання написання текстів працівника клієнту. Як це робити правильно, швидко та результативно. Існують певні норми та стилі спілкування (їх вибір може залежати від того, в якій соціальній мережі ви переписуєтеся, наприклад) зі споживачами, про які можна дізнатися завдяки цьому пункту тренінгу.

  • Час гроші. Не варто забувати про цінність часу. Як і в повсякденному житті, так і на роботі, важливо, на що саме людина витрачає свій час. Співробітники можуть принести більший дохід компанії, правильно керуючись робочим годинником.

  • Внутрішні відносини. Щоб колективна робота приносила задоволення кожному з членів команди, стосунки у ній мають бути довірчими. На становище кожного учасника колективу та його відчуття з ним може вплинути як керівник, так і інший учасник.

У наступних етапах триває практика. Іноді схема тренінгу представлена ​​чергуванням лекційної частини та практики. У кожному проєкті залучені консультанти, які перебувають під керуванням експертів.

В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів

CZX05686.JPG

Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.14.43.png
CZX06242_edited.jpg

Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.42.04.png
  • Чим відрізняються тренінги продажу від навчання роботі з клієнтами?
    Навчання відділу продажу роботі з клієнтами налаштовано більш психологічний вплив. Тобто, персонал навчається спеціальними методами, які: допоможуть налагодити зв'язок із покупцем, навчать реагувати у несподіваних ситуаціях; пропонувати альтернативу за допомогою асертивного типу спілкування; навчать маніпуляційним прийомам тощо. Тренінги ж спрямовані в основному на виконання бізнес-завдань та більш «технічної» складової процесу.
  • Як швидко виявиться результат від тренінгу продажів?
    Ситуація схожа на те, що можемо бачити у спорті. Результат залежить від кількох факторів: бажання навчатися, старання учня; професіоналізм та вміння навчати - у тренера, а також правильно-підібраний вид тренінгу. Залежно від поставленого завдання, результатом можна вважати такі зміни у роботі компанії: стало більше задоволених клієнтів; поменшало конфліктних ситуацій усередині команди працівників; підвищена мотивація до роботи у співробітників; налагоджено колективну роботу; налагоджено роботу з онлайн або офлайн клієнтами; зміцнення корпоративного духу компанії; підвищення рівня самоорганізації у співробітників. Не варто очікувати від тренінгу чарівної дії на ваш колектив. Не забувайте, що результат залежить і від того, з якою завзятістю ви підійдете до виконання завдань.
  • Як довго продовжиться зростання після тренінгу продажів?
    На те, скільки ваша компанія протримає нову планку успіху, залежить, як засвоїть курси відділ продажу. Можна проводити подібні тренінги повторно, через якийсь час - так ви не просто залишатиметеся на хорошому рівні, але і продовжите підіймати його вище.
  • Чи можливе навчання продажам з нуля?
    Звісно так! Доведеться постаратися, але головне – віддача та бажання. Ми ж, у свою чергу, будемо раді новачкам і допоможемо їм упоратися з усіма труднощами. Систематизований підхід наших колег допоможе вам досягти успіху.

Часті запитання

Чи є гарантії, що тренінг з продажу допоможе збільшити дохід?

Ситуація схожа на те, що можемо бачити у спорті. Результат залежить від кількох факторів: бажання навчатися, старання учня; професіоналізм та вміння навчати - у тренера, а також правильно-підібраний вид тренінгу. Залежно від поставленого завдання, результатом можна вважати такі зміни у роботі компанії:

Чи буде тренінг з продажів адаптований під наш продукт?

Звичайно. Індивідуальний підхід до будь-якого замовлення – одне з наших головних завдань. Залежно від ваших побажань і буде обрано відповідну програму.

Яка вартість тренінгів із продажу?

Залежно від завдань ми підберемо для вас відповідний тренінг за оптимальною ціною. Ціна - від 200 $. Докладніше про ціни можна дізнатися, зв'язавшись з нами поштою, телефоном або через телеграми. Ви також можете отримати безкоштовну Zoom-консультацію, заповнивши спеціальну анкету. Ми є в Facebook, Instagram і на YouTube, на кожну з цих платформ ви можете знайти відгуки про роботу з нами, цікаві кейси, а також переглянути безкоштовні поради для менеджерів, написані нашою командою.

Список тренінгів з продажу які ми можемо організувати

  • тренінги з техніки продажів

  • тренінги з активних продажів

  • тренінг побудова відділу продажів

  • тренінг управління відділом продажів

  • тренінг для керівника відділу продажів

  • тренінг з продажу вікон

  • тренінг скрипти продажів

  • тренінг з продажу для компанії

  • тренінг менеджер з продажу

  • тренінг продажів по телефону

  • тренінг з продажу меблів

  • тренінг з продажу для продавців

  • тренінги для директора з продажу

  • тренінги з продажу одягу

  • тренінг з продажу ювелірних виробів

  • тренінг з продажу банківських продуктів

  • тренінг з управління продажами

  • тренінг з продажу для торгових представників

  • тренінги з продажу для продавців консультантів

  • тренінги з продажу юридичних послуг

  • тренінги з продажу квартир

  • тренінги з продажу медичних послуг

  • тренінги з продажу холодні дзвінки

  • тренінг з продажу автозапчастин

  • корпоративний тренінг з продажу

  • тренінг з продажу b2c

  • тренінг для офіціантів з продажу

  • тренінг з продажу нерухомості

  • тренінги з продажу в туризмі

  • тренінги менеджерів з продажу

  • тренінг зі спін продажів

  • тренінг з продажу b2b

  • тренінги з прямих продажів

  • тренінг зі збільшення продажів

  • тренінг з продажу послуг

  • бізнес тренінг з продажу

  • тренінг з продажу меблів

  • тренінг з продажу автомобілів

  • тренінг з продажу в салоні краси

  • тренінги з продажу меблів

  • тренінг з продажу фітнес послуг

  • тренінги з продажу косметики

  • тренінги з продажу в fashion

  • тренінги з продажу ріелторів

  • тренінги для супервайзерів з продажу

  • тренінги з продажу нижньої білизни

  • тренінги з продажу годинників

  • тренінги з продажу запчастин

  • тренінги з продажу жіночого одягу

  • виїзні тренінги з продажу

  • тренінги з продажу в інтернеті

  • тренінги з продажу кондитерських виробів

  • тренінг з продажу одягу

  • тренінги з продажу туризм

  • тренінг з продажу джинсів

  • тренінги з продажу брокерських послуг

  • тренінги з продажу заміської нерухомості

  • тренінги з продажу взуття

  • тренінги з продажу побутової техніки

  • тренінги з продажу страхових продуктів

  • тренінг із продажу сумок

  • тренінг з продажу золота

  • тренінг з продажу техніки

  • тренінги з продажу ліків

  • тренінги з продажу телефонів

  • тренінг з продажу реклами

  • тренінги з продажу дверей

  • тренінги для менеджерів з продажу автомобілів

  • тренінги з продажу вживаних автомобілів

  • тренінги з продажу автомобілів з пробігом

  • тренінги з продажу квітів

Чому саме наша компанія?

Ми використовуємо оцифровану західну систему Getting Naked в основі технології побудови відділів продажу. За нами налічується понад 160 успішних інтеграцій у бізнесі у країнах Європи. Результати наших робіт із клієнтами можете переглянути на нашому сайті.

Наша мета – не просто виконання чергового замовлення, ми працюємо на якість. Тренінги з продажу у Києві — це наша спеціальність. Крім формування завдань, аналізу та розв'язання головних проблем замовника, ми забезпечуємо йому контроль та підтримку у роботі.

Навчіться чіткого аналізу, якісного написання скрипту продажів і самого продажу разом із DIA Consalting. За один-два місяці ви не просто виправите свої помилки, а й отримаєте інструменти для прогнозування доходу.

Найголовніше - з нами ви виділятиметеся серед конкурентів.

За час роботи ми заробили
$11,6 млн. нашим клієнтам

IMG_3855.PNG

Результати наших клієнтів

Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻