Про послугу
Успіх продажів будь-якого бізнесу залежить не тільки від кваліфікованих співробітників, а й від їхніх керівників безпосередньо. Тренінг для керівників відділу продажів: розберемо докладніше особливості навчання.
Що повинен вміти керівник відділу продажів
Створення сильної, конкурентоспроможної команди - одне з найважливіших завдань кожного керівника відділу продажів. Але це далеко не все, керівник також повинен виконувати такі обов'язки:
-
Формула продажів. А саме - створення найвдалішої, що підходить саме вашому бізнесу. Формула має враховувати конкурентні відмінності, бажання і потреби клієнтів;
-
Мотивація. Обов'язковий аспект для довгострокової ефективної роботи кожного зі співробітників. Важливо створити сприятливу атмосферу, адже бажання працювати дуже позначається на результаті;
-
Ясне завдання. Важливо поставити перед працівниками чітку мету, послідовність дій до досягнення якої буде зрозуміла і можлива;
-
Робота над помилками. Не потрібно самостійно виправляти чужі помилки, краще покажіть як їх виправити. Тоді ефективність роботи зросте, а ви зможете приділити більше часу своїм обов'язкам.
Навчання ефективної та якісної роботи колективу - те, на що робиться наголос у процесі навчання керівників відділу продажів.
Функції директора, керівника відділу продажів (РВП)
Крім базового завдання, яке полягає у створенні системи збуту і бізнесу, керівник відділу продажів відповідає за роботу різних рівнів у відділах продажів, а саме: організація роботи команди, їхня мотивація; спілкування з клієнтами, розв'язання конфліктних питань.
Розберемося докладніше:
-
Мотивація. При постійній роботі у багатьох людей трапляється вигорання, це відбувається навіть з професіоналами. Якщо ви хочете, щоб той чи інший працівник продовжував так само якісно виконувати свої обов'язки, не думаючи про звільнення або перехід в іншу фірму, ви повинні підтримувати його бажання. Не ставтеся до членів команди як до чогось тимчасового і замінного. Вам не тільки важко буде знайти гідного кандидата на його місце, але ще й навчити його. Для цього знадобиться багато сил, часу та фінансів. Що робити? Проводьте тімбілдінги та тренінги, які зможуть згуртувати колектив і дадуть можливість провести час інакше; підвищуйте оплату праці;
-
Визначення потреб клієнта. Від вас очікують розв'язання проблеми, тому важливо вміти виявляти їх та аналізувати. Якщо ви намагатиметеся щось продати, не звертаючи уваги на болі споживача, він, не побачивши користі в цьому продукті, відмовиться від угоди. Зацікавивши покупця, показавши йому значущість і функції товару або ж послуги, ви підвищите їхню цінність у його очах;
-
Побудова стратегії продажів. Пункт, неможливий без виконання попереднього. Спираючись на аналіз поведінки та потреб клієнта, можна визначити план роботи з ідеальним впливом;
-
Аналіз, а тільки після - дія. Визначьтеся, чого хоче ваш бізнес? Яких цілей ви прагнете досягти? Ставлячи завдання перед компанією, важливо врахувати: причини виникнення, шляхи його вирішення, відповідні терміни його виконання та інші хвилюючі технічні моменти. Для виконання поставлених завдань можна також залучати аудиторію: проведення опитувань, спеціальних заходів та інших подібних жестів для споживача, допоможе в побудові правильної картини проблеми і в варіантах її вирішення. З їхньою допомогою ви не тільки привернете більше уваги до своєї компанії, а й підвищите рівень довіри до вас;
-
Вибір методів впливу. Як швидко і вигідно провести угоду? Визначте специфіку вашого продукту і бізнесу загалом, і ви отримаєте відповідь на це запитання. Ви можете звернути увагу на підхід до розв'язання цього питання у конкурентів і відомих фірм. Або ж, цим може зайнятися команда спеціалістів, яка збереже ваш час і сили;
-
CRM. Ведення угод в CRM також входить в обов'язки РВПа. Однак, у роботі залучений й інші його колеги, навчених роботі в цій системі;
-
Практика бізнес-рев'ю. Процес, за якого керівник відділу продажів разом із менеджерами продумує кроки для поліпшення процесу певної угоди. Коригування роботи буде якіснішим, якщо влаштовувати збори з обговореннями звітностей на постійній основі (раз на тиждень, наприклад). Так ви зможете спостерігати за динамікою розвитку ваших продажів.
Як зрозуміти, що необхідний тренінг для керівника відділу продажів
Навчання керівників відділу продажів можуть бути актуальні для вас у таких випадках:
-
План продажів не виконується. Якщо обсяг вашої роботи збільшився, а результати від цього не змінилися - настав час щось змінювати;
-
Хочете підвищити обороти, але не знаєте як. Тренінги спрямовані на підвищення кваліфікації та рівня професіоналізму;
-
Ви не користуєтеся CRM. Навчання сучасній системі допоможе автоматизувати й освіжити робочий простір;
-
У вас немає стратегії. Визначення відповідної стратегії дається не так-то просто в наш час, адже ринок змінюється дуже швидко, як і підходи до реалізації продажів на ньому;
-
Вам потрібна допомога у визначенні персоналу. Щоб знайти гідного менеджера з продажу, недостатньо обирати людей з освітою - потрібно знаходити людей з іскрою в очах. Якими мають бути ці люди - ви дізнаєтеся на тренінгу.
Специфіка тренінгів для керівника відділу продажів
Основна мета тренінгу - навчання РВПа правильній взаємодії в колективі; грамотному підходу не тільки до членів команди, а й до своїх обов'язків.
Обов'язковими пунктами для вдалого проходження тренінгу є не лише професійний підхід, а й:
-
Правила. Дотримання поставлених норм і порядків у процесі навчання;
-
Атмосфера. Важливо створити простір, у якому вам буде комфортно засвоювати нову інформацію;
-
Підтримка. Учасники тренінгу повинні розуміти, що їм за потреби допоможуть розібратися в виниклому питанні;
-
Бажання. Ваше прагнення і готовність до нових знань.
На курсі для керівника відділу продажів ми покращимо такі навички
Курси для керівника відділу продажів спрямовані для удосконалення таких якостей і умінь як:
-
Організація та планування. Дотримання дедлайнів, організація роботи;
-
Мотивація. Те, про що ми говорили раніше;
-
Контроль. Отримання звітів про роботу і моніторинг успішності персоналу;
-
Навчання. Наставляння менеджерів з продажу: аналізуйте і виправляйте недоліки разом.
Як тренінг для керівника відділу продажів вплине на роботу компанії
Основним і головним зміненим моментом у роботі компанії буде їхнє ставлення до продажів. За допомогою знань, отриманих на тренінгу, ви не тільки розширите кругозір, а й навчитеся досягати поставлених цілей послідовно, і без шкоди для свого бізнесу.
Адаптація курсу навчання під продукт і цілі компанії
Перед початком проведення тренінгу проводиться глибокий аналіз роботи кожного з відділів компанії, після чого ставиться завдання для виправлення виявлених проблем. Визначення цільової аудиторії за допомогою перегляду продуктового асортименту та їхніх властивостей також входить в обов'язки тих, хто проводить цей тренінг. За допомогою цих дій можна підібрати індивідуальний план роботи над виправленням помилок, а надалі й удосконалення роботи фірми.
Як проходить навчання
Тренінги можуть проводитися у форматі мінілекцій, дискусій, практичної складової (зокрема у вигляді ігор) і case-study. Моделювання буденних і провокаційних ситуацій, які навчать вас правильної реакції в реальному житті. Завдяки усним і практичним завданням на тренінгах для керівників відділу продажів, ви підвищите рівень свого скіла: навчитеся грамотному аналізу, роботі з командою; побудові стосунків у колективі тощо.
В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів
Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури
Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.
Результати тренінгу
За підсумками тренінгу ви зможете:
-
Впливати на працівників та їхню мотивацію без залучення негативного психологічного тиску;
-
Удосконалити свої навички в підборі персоналу;
-
Систематизувати систему продажів і звітностей;
-
Підвищити заробіток та імідж компанії;
-
Налагодити контакт і довіру зі своєю цільовою аудиторією;
-
Побудувати технологію продажів;
-
Навчитися плануванню.
Як часто повинен керівник відділу продажів проходити навчання
Тренінг з продажу для керівників - це досить індивідуальне питання, тому для кожного керівника може підійти один із таких варіантів проведення:
-
Один раз на квартал (можна частіше). Підійде тим компаніям, де більша частина роботи припадає на дзвінки. Усе через постійне навантаження, що потребує підживлення у вигляді мотивації;
-
Два рази на рік. Якщо ваш ритм роботи помірний і більш складний - цей варіант для вас;
-
Щорічно. У вас є постійні та перевірені клієнти, а час поповнення клієнтської бази зростає помірно і поступово.
Чому саме наша компанія?
Тренінг для керівника відділу продажів у Києві. Наша команда готова дати вам все необхідне, щоб результат був максимально високим. Ми складаємо план швидко, а виконуємо його якісно. Наш контроль і допомога завжди будуть з вами. Ви можете зателефонувати нам або залишити свій номер для зв'язку; написати нам на пошту. Після консультації ми приступимо до виконання своїх обов'язків.
Зв'язатися з нами
Ви можете зв'язатися з нами за email, телефоном. Також є можливість залишити свій номер телефону на сайті DIA Consulting і очікувати дзвінка нашої команди найближчим часом.