top of page
сайт (3).png

Автоматизація роботи відділу продажів

Потрібно збільшити ефективність роботи відділу продажів. Наша компанія допоможе Вам налаштувати автоматизацію відділу продажів під ключ із гарантією результату.

Про послугу

Якщо ви зіткнулися з проблемою неефективності продажів, то найкращим її рішенням буде - автоматизація відділу продажів. Поговоримо про те, як налагодити рутинну роботу так, щоб вона не просто приносила дохід, а й задоволення.

Що таке автоматизація продажів і навіщо вона потрібна

Заповнення звітностей, складання таблиць та інші ручні процеси, що виконуються персоналом, вимагають багато часу, але ж його можна витратити на вирішення більш важливих завдань (прогнозування та аналіз, планування, облік, обробка дзвінків та ін.)

 

Чим же автоматизація відділу продажів може допомогти? Вона являє собою організацію автоматичної роботи бізнес-процесів, яка виконується автоматично, за допомогою спеціальних інструментів і сервісів (ПЗ, CRM-систем, наприклад). Головна мета автоматизації - підвищення рівня доходу компанії.

Завдання автоматизації продажів:

- Якісне проведення часу. Витрачайте час з користю, систематизувавши процес роботи. Від цього залежить якість обслуговування клієнта;

- Аналіз і контроль ефективності роботи менеджерів, а також маркетингових заходів;

- Єдність. Комфорт у робочому просторі команди та злагоджена робота;

- Зберігайте інформацію правильно. За допомогою автоматизації відділ продажів зможе впорядкувати потрібні дані в зручному форматі.

Переваги автоматизації відділу продажів

Впровадження цього процесу сприяє не тільки поліпшенню роботи менеджерів, а й створює сприятливі умови для всієї компанії, а саме:

 

Для генерального директора і топ-менеджерів

 

Це можливість налагодити процеси планування щодо не тільки споживача, а й команди. Завдяки тому, що звіти тепер готові швидше - ви можете раніше визначити актуальні особливості ваших продуктів і, за потреби, вдосконалити їх.

 

Для директора з продажів

 

Підбір оптимального KPI для відділу продажів, дасть змогу заохочувати найкращих працівників, тим самим стимулювати їх укладати більше вигідних угод з покупцем. Контроль роботи менеджерів - те, що допоможе йому підвищити якість обслуговування.

 

Для директора з маркетингу

 

Завдяки CRM-системам і коллтрекінгу, можна обирати більш вигідні рекламні канали, а також відстежувати джерела трафіку. Це допоможе адаптувати рекламні бюджети і маркетингові стратегії.

 

Для менеджера з продажів

 

За допомогою автоматизації рутинних процесів менеджери позбавлять команду від проблем, викликаних людськими факторами. Тобто, наприклад, пропущені дзвінки від клієнтів, некоректно додані дані в систему - те, про що можна не хвилюватися після впровадження автоматизації.

Недоліки автоматизації продажів

Попри велику кількість плюсів, є і кілька неприємних моментів, з якими доведеться зіткнутися:

- Збій системи. Якщо з вами трапиться подібне - бізнес-процеси будуть припинені. Варто заздалегідь вибрати надійний провайдер, адже він теж може вплинути на вашу роботу.

- Навчання персоналу - обов'язково. Доведеться витратитися на навчання персоналу, адже з новими технологіями потрібно вміти правильно працювати. У разі неправильних налаштувань можливий збій, про який ми говорили вище.

Етапи автоматизації продажів

Автоматизація роботи відділу продажів відбувається в такій послідовності дій:

 

1. Визначаємо мету. Крім головної мети, що полягає у збільшенні прибутку, є й інші не менш важливі питання, які компанія хоче вирішити за допомогою автоматизації відділу продажів:

  • Зростання лояльності;

  • Прискорення закриття угод;

  • Більше активних клієнтів;

  • Поділ аудиторії за платоспроможністю;

  • Мотивування працівників, контроль їхнього робочого часу.

 

2. Робота з воронками продажів. Воронкою продажів називають цілий послідовний процес, який виконує покупець від моменту зацікавленості в товарі до моменту оплати цього товару. Чим керується команда фахівців, займаючись налаштуванням воронки продажів: 

  • Нарощування кількості лідів;

  • Нарощування вхідного трафіку;

  • Підвищення конверсії на кожному етапі;

  • Коригування в процесі Налаштування проблемного етапу;

  • Визначення цільової аудиторії;

  • Визначення каналів передачі інформації та концентрація на них.

 

3. Підрахунок ресурсів. На цьому етапі відбувається визначення того, скільки і яких ресурсів потрібно залучити для виконання завдання. Гроші, час, співробітники та інструменти - це і є ресурси в такому випадку.

 

4. Формування команди. На цьому етапі вибирають тих, хто займеться автоматизацією. Виконати цю роботу можуть:

  • Співробітники вашої компанії. Команда в такому разі складатиметься з керівника проєкту та менеджерів-помічників.

  • Чужі люди. Це можуть бути фахівці, які не налаштовують CRM, а підбирають її. Ці люди навчать ваш відділ.

  • Аутсорс. Спеціалізоване агентство, яке береться за роботу від початку і до кінця. Коштувати це буде значно дорожче, але й виконання завдання пройде значно швидше.

 

5. Робота з бізнес-процесами. Фільтрація актуальних і необхідних процесів. Визначення найкращих варіантів для компанії. 

 

6. Інструменти. Це те, що використовують для автоматизації бізнес-процесів. Є три основні інструменти: бази даних, CRM, системи аналітики.

 

7. Реалізація. Для успішної автоматизації команда повинна пройти такі етапи: внесення інформації в бази даних, облік і приймання товарів, маркування та виробництво, оптимізація воронки продажів і, зрештою, тестування на покупцеві.

 

8. Аналізуємо результати. За допомогою аналізу можна зрозуміти, чи досягнуто мети. Можна знайти помилки, які будуть виправлені командою.

 

У чому може бути проблема:

  • Технічний збій, або ж людський фактор;

  • Упущення деталізації в процесі складання воронки продажів;

  • Некоректно складені дані;

  • Нестача даних.

Вибір інструменту для автоматизації та ведення продажів

Перш за все, вибір відповідного інструменту для вашої компанії залежить від поставлених цілей і програми з автоматизації відділу продажів. Поговоримо про найпопулярніші інструменти:

 

Інтеграція CRM-системи з колтрекінгом

 

Автоматизація роботи відділу продажів за допомогою CRM дасть змогу не просто керувати компанією завдяки інтегрованим модулям, а й підніме на новий рівень спілкування між клієнтом і менеджером.

Відстеження дзвінків - база для будь-якого бізнесу в наш час. Існує два види колтрекінгу: динамічний і статистичний. Якщо динамічний спрямований на прив'язку унікального номера кожному відвідувачу сайту, то статичний влаштований інакше - один номер телефону для одного рекламного джерела. У чому ще їхня відмінність? У деталізації. Динамічний колтрекінг спрямований на відстеження джерела аж до ключової фази, коли статичний колтрекінг використовується там, де користувачеві немає потреби в переході на сайт (це можуть бути, наприклад, банери, оффлайн-реклама, буклети тощо).

 

За допомогою використання цього інструменту ви зможете визначати рух споживача; вигідніше й ефективніше розподіляти маркетингові інвестиції.

 

Платформа для управління проєктами

 

Якщо вам потрібно впорядкувати деякі процеси та зафіксувати їх онлайн - вам точно знадобиться платформа. Наразі існує достатньо її різновидів, тож ви точно знайдете щось для себе; до прикладу, платформа Teamwork, яка підходить як для малого, середнього бізнесу, так і для великих підприємств.

 

Сервіс для комунікації з клієнтами

 

Усі канали комунікації клієнтів можна зібрати в одну систему. Можна отримувати інформацію про всі комунікації із соцмереж, тоді як користувач обиратиме певну, зручну для себе.

 

E-mail розсилка

 

Щоб нагадати про себе споживачеві, достатньо налаштувати автоматичну розсилку для пошти. У листі, який ви надішлете, можна вказати актуальні акції, заходи, які проводить ваша компанія. Знижки, подарункові купони - те, що любить кожен покупець. Цим можна утримати його саме у вас, а також залучити нових клієнтів.

 

Скрипти продажів

 

Готові моделі розмови, певні сценарії, які допоможуть команді менеджерів уникнути незручних і неприємних ситуацій у спілкуванні з клієнтом. Вони також спрямовані на правильну обробку заперечень клієнтів.

 

Dashboard

 

Це інформаційна панель (зазвичай представлена на одному екрані), де відображаються потрібні вам дані. Dashboard може бути: стратегічним (містить основні дані про діяльність компанії), аналітичним (відображає діяльність і тенденції в часі), операційним (відображає моніторинг у реальному часі).

 

Карта робочого часу

 

Той інструмент, завдяки якому можна контролювати якість проведеного робочого часу менеджерами. Використовується він якщо:

- Конверсія воронки продажів показує низькі результати. Карта виявить причини невиконання персоналом KPI;

- Ви вирішили, що у вашої команди буде режим роботи. За допомогою карти ви не тільки виявите головну причину неефективності, а й простимулюєте працівників;

- Коригування функціонала менеджерів компанії. Після автоматизації відділу продажів з'являється необхідність у цьому процесі.

В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів

CZX05686.JPG

Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.14.43.png
CZX06242_edited.jpg

Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.42.04.png

У чому різниця між системами автоматизації відділу продажів і CRM

CRM (система управління взаємодії з клієнтами) схожа з системою автоматизації, але розберімося в їхній основній відмінності:

 

CRM є готовим продуктом, який вимагає окремої адаптації під будь-який вид бізнесу. Попри того, що план уже готовий, компанії потрібно самостійно навчити персонал, виконати налаштування системи. Це вимагає окремого часу і фінансових витрат, адже помилки неминучі.

 

Автоматизація відділу продажів відрізняється особливою вигодою - ця послуга виконується під ключ. Це означає, що команда фахівців не просто визначить і встановить оптимальний CRM, а й проведе навчання персоналу, калібрування телефонних розмов та інші технічні процеси. Їхня робота з вами завершиться тільки тоді, коли ваша компанія вийде на максимальний рівень продажів.

Можливі проблеми з автоматизацією відділу продажів

У результаті неграмотного використання автоматизації процесів у відділі продажів, у компанії можуть виникнути такі проблеми:

 

  • Втрата кваліфікації у співробітників деяких напрямків. Щоб цього не сталося, потрібно систематично навчати їх;

  • Низька лояльність клієнтів. Підвищить її рівень за допомогою прямого контакту з покупцем - не варто розраховувати лише на технічну систему;

  • Результат менший, а витрати не виправдані. Буває таке, що компанія бере на себе складно-структуровані процеси, до яких вони ще не готові, тоді з нею і відбуваються подібні "падіння".

Спробуйте автоматизацію відділу продажів

Позбавтеся рутинних завдань, підвищить рівень ефективності свого колективу і компанії. Команда наших фахівців готова до роботи з вами. Ми гарантуємо якість роботи, унікальний підхід до завдання, контроль на кожному етапі і тільки позитивний результат! Ціна автоматизації відділу продажів визначається за підсумком визначення мети для вас і вашого бізнесу.

Зв'язатися з нами

Ви можете зв'язатися з нами за email, телефоном. Також є можливість залишити свій номер телефону на сайті DIA Consulting і очікувати дзвінка нашої команди найближчим часом.

За час роботи ми заробили
$11,6 млн. нашим клієнтам

IMG_3855.PNG

Результати наших клієнтів

Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻

Етапи взаємодії з Замовником

1. Заповнення БРИФу

Разом с Замовником формуємо задачу на проект, етапи роботи та цілі.

4. Проведення калібровок

Навчання менеджерів з наявних записів дзвінків та чатів.

2. Проведення аудиту

Аналізуємо дзівнки та систему продажів. Складаємо план робіт.

5. Матеріали до застосування

Після оцінки прописується ДЗ у вигляді мовних модулів.

3. Розробка листа оцінки

Готуємо файл з критеріями оцінки під продукт компанії.

6. Контроль та аналітика

За таблицею, зводиться аналітика для оцінки навичок Менеджера.

Хочете стати кращим у продажах та сервісі?

... почніть з безкоштовного аудиту ↓

Звʼязок з 

консультантом

Пошта

Офіс

+38 093 177 56 73

Пр. Перемоги, 25, Smart Plaza, C1, 90 оф.
Київ, Україна

Калиб форма
bottom of page