top of page
сайт (3).png

Гейміфікація
відділу продажів

Наша команда гарантує якісну і швидку роботу. Наявність досвіду та успішних кейсів підтверджує наш високий рівень професіоналізму і готовність братися за найважчі замовлення

Про послугу

На сьогодні результативність будь-якого бізнесу безпосередньо залежить від ефективності його відділу продажів. Для того щоб мотивувати команду і стимулювати її професійне зростання, підприємства все частіше вдаються до інноваційного методу - гейміфікації. 

Що вона являє собою? Гейміфікація відділу продажів - це сучасний інструмент, який дає змогу перетворити рутинну роботу на захопливий процес: кожен крок співробітника стає частиною незвичайної гри, де досягнення цілей переростає у віртуозне проходження "рівнів". Спроектована з урахуванням особливостей тих, хто бере участь у даному "заході", гейміфікація привносить у трудове середовище елементи змагання, нагород і визнання. Перетворюючи завдання на ігрові місії, вона відкриває нові горизонти для творчості та ентузіазму: кожен "гравець" стає героєм своєї історії успіху, а відділ продажів перетворюється на плідне ігрове поле, де кожен хід наближає до перемоги.

Навіщо потрібна гейміфікація у відділі продажів?

Гейміфікація у відділі продажів - це певний технологічний і психологічний трюк, за допомогою якого ви досягнете підвищення результативності. Завдяки її правильному впровадженню ви зможете:

  • Підвищити мотивацію персоналу. Дуже важливий елемент бізнесу, важіль нових особистих і досягнень фірми;

  • Розвинути корпоративний дух. Ковток свіжого повітря, що принесе всім вам більше сил, креативу та нестандартних ідей;

  • Збагатити внутрішню культуру. Налагодьте спілкування, створіть емоційний зв'язок між членами колективу. Запроваджуючи нові норми і правила, ви зацікавите їх виконавців і, надалі, побачите як позитивно вони вплинуть на їхню продуктивність.

Види гейміфікації

Щоб підібрати найбільш підходящий тип гейміфікації, слід звернутися до потреб компанії - відштовхніться від її потреб і головних потреб. Далі розповімо про відмінності внутрішньої та зовнішньої гейміфікацій; опишемо підходи.

Внутрішня гейміфікація

Характеризується застосуванням ігрових елементів і принципів до робочого середовища. Буденні завдання перетворюються на виклики, а трудомісткі процеси "перетворюються" на цікаві квести на шляху до кар'єрного зростання.

Зовнішня гейміфікація

Іншими словами - контакт з аудиторією, а якщо бути точніше - її залучення через інтеграцію ігрових механік у взаємодію з вами. Продукти та послуги тепер - частина захопливого сценарію, а угоди стають складовою загальної історії успіху.

 

Існує безліч різноманітних способів впровадження цієї стратегії, і кожен із них надає унікальні можливості для підбадьорення. Розберемо ж їх детальніше:

  • Змагальний підхід. Залучення до гри тут ґрунтується на суперництві в досягненні видатних результатів. Такий варіант підійде тим корпораціям, де, що важливо, конкуренція може стати додатковим мотиватором;

  • Колективний досвід. Орієнтований на створення спільного досвіду для кожного з членів відділу продажів: вони спільно долають виклики та досягають цілей, водночас покращуючи довірчі стосунки між собою;

  • Індивідуальний розвиток. Фокусування на тонких потребах окремої особистості. Гейміфікація в цьому випадку використовується для створення персоналізованих шляхів розвитку, де кожен член команди може "прокачати" свої навички та вміння;

  • Сюжетна гейміфікація. Працівники буквально "вростають" у не банальний сюжет, де кожен його етап асоціюється з частиною обраної вами історії. Це надає завданням додатковий сенс і спрямовує в бік більш плідної роботи.

Інструменти гейміфікації

Гейміфікація у відділі продажів Київ, Україна. Давайте дослідимо "арсенал" інструментів, використання яких дарує компаніям заінтригованих і відданих учасників:

  • Очки. Ігрові бали, подібно до віртуальної валюти бізнес-світу, прекрасно виконують роль стимуляторів, винагороджуючи учасників за досягнення і виконання завдань. Цей інструмент піднімає ставки і веде до нових звершень;

  • Рівні. Введення цієї системи робить роботу схожою на гру, де кожен учасник прагне піднятися на наступний щабель швидше за всіх. Це створює відчуття постійного розвитку і прогресу на шляху до нових висот;

  • Бейджи та значки. Нагороди, які несуть у собі не тільки визнання індивідуальних зусиль, а й підкреслюють важливість групових старань. Вони виступають як візуальні позначки успішної участі, створюючи позитивні образи всередині спільноти;

  • Лідерські Таблиці. Те, що створює атмосферу здорової конкуренції, де кожен може стежити за своїм прогресом щодо інших. Візуалізація результатів активізує бажання виділитися, стати лідером і отримати заслужену "корону";

  • Сюжет і Наратив. Створення цікавої сюжетної лінії навколо продуктів або послуг надає їм додаткового контексту та емоційної привабливості. Учасники вступають у роль героїв, що робить взаємодію з брендом більш особистою і значущою.

Ідеї гейміфікації для відділу продажів

Ми підготували для вас кілька ідей "ігор" для вашого персоналу:

  • Карткова гра "Продажні досягнення". Створіть карткову гру, де кожна карта являє собою досягнення: роздавайте їх відповідно і, за підсумком, наявність певного набору надалі дасть додаткові бонуси своєму власникові;

  • Бліцтурніри з преміями. Намагайтеся організовувати періодичні збори такого характеру, де персонал буде проявляти свої здібності, наприклад: хто зможе продати якомога більше продукції за обмежений час. Переможці отримають додаткові вихідні або інші привілеї;

  • Змагання за "регіонами". Розділіть відділ продажів на так звані "містечка" й організуйте змагання між ними. Регулярні звіти і нагороди створять змагальну, динамічну атмосферу, збільшуючи кількість продажів;

  • Підняття настрою. Найпростіший приклад: за кожну успішну угоду співробітник отримує бонус - додатковий вихідний або символічний приз;

  • Полювання за "скарбами" в клієнтській базі. Проведіть "гру", де працівник шукає потенційних клієнтів, як скарби: що цінніший клієнт, то більше "здобичі" він зможе отримати за успішне залучення;

  • Платформа віртуальних нагород. Використовуйте віртуальні нагороди у спеціальній онлайн-платформі: дозвольте її відвідувачам (в особі ваших колег) обмінюватися досягненнями, які незабаром зможуть бути виміняні на подарунки;

  • Бали за клієнтський зворотний зв'язок. Схема така: кожен позитивний відгук, отриманий від споживача, приносить певну кількість балів, зібравши які, менеджер обирає собі винагороду;

  • Секретні завдання. Давайте співробітникам секретні "місії", які можуть бути виконані в рамках їхньої щоденної роботи. За успішне виконання винагородіть їх додатковими пунктами або ж призами.

Чому гейміфікацію необхідно застосовувати в бізнесі?

Крім вищезазначених позитивних рис, назвемо й інші, не менш важливі моменти, з якими справляється гейміфікація. А саме:

Рутина

Що може врятувати людину від монотонної та циклічної зайнятості? Відповідь - оптимізація та стандартизація робочих процесів. Гейміфікація здатна перетворити часто повторювані завдання на інтерактив, який не залишить нікого байдужим.

Нудьга

Завдяки новітнім методам ви розбавите сірі будні яскравими фарбами. Важливо не зупинятися на одній "грі" і рухатися далі. Навчайтеся та вдосконалюйтеся.

Емоційне вигорання

Подолання такої негативної "події" дається нелегко і начальству, і його підлеглим. Щоб упоратися з негативними емоціями - замініть їх позитивними, гейміфікація допоможе вам у цьому!

В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів

CZX05686.JPG

Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.14.43.png
CZX06242_edited.jpg

Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.42.04.png

Коли гейміфікація може нашкодити?

Існують сценарії, коли застосування гейміфікації може мати поганий вплив:

  • Невдалий вибір. Якщо ігрові елементи не відповідають конкретним особливостям роботи, вони викличуть непорозуміння або навіть роздратування у своїх овнерів;

  • Перешкода на шляху. Якщо ігрові елементи ускладнюють або заважають виконанню складних завдань, це призводить до опору і невдоволення;

  • Недостатня інтеграція з корпоративною культурою. Гармонія необхідна: якщо ігрові елементи не відповідають цінностям компанії або викликають у когось дискомфорт, це впливає на загальний настрій;

  • Занадто серйозні завдання в ігровій формі. У цьому випадку гейміфікація може призвести до втрати серйозності та значущості деяких ділових аспектів;

  • Недостатня прозорість і справедливість. Якщо правила системи незрозумілі, або якщо люди, які беруть участь у ній, відчувають, що не мають рівних шансів на перемогу в "бою", це спричиняє конфлікт і загострює обстановку;

  • Стрес через відсутність контролю. Неконтрольоване використання гейміфікації може стати джерелом стресу: через занадто інтенсивні змагання виникне тиск, що позначиться на психологічному благополуччі;

  • Відсутність гнучкості. Якщо система не адаптується до змін у бізнес-процесах або до потреб колективу, вона втратить свою ефективність;

  • Відволікання. Гейміфікація має підтримувати, а не відволікати від бізнес-завдань. Якщо відбувається навпаки - будьте готові до неприємних змін.

 

Щоб уникнути вище зазначених помилок, перед гейміфікуванням свого середовища ретельно розберіть контекст фірми. Оцініть свою готовність і прихильність у всіх сенсах.

У яких сферах актуально використовувати гейміфікацію?

Крім "класичного" застосування, описаного раніше - взаємодія і налагодження зв'язків з працівниками, гейміфікація покращує якість роботи в багатьох інших умовах. Ось кілька галузей, де вона прекрасно себе проявила:

  • Фінанси та банківська справа. Гейміфікація використовується для мотивації персоналу у фінансових установах, а також для стимулювання клієнтів до використання банківських послуг і підвищення їхньої фінансової грамотності;

  • IT і технології. У сфері IT гейміфікація може бути застосована для зростання показників роботи розробників, розвитку їхнього нестандартного мислення і досягнення технічних цілей;

  • Роздрібна торгівля. Гейміфікація в роздрібній сфері сприяє опрацюванню лояльності клієнтів через програми нагород та акції;

  • Логістика та постачання. У цих галузях гейміфікація може бути застосована для оптимізації логістичних процесів, поліпшення продуктивності і, знову-таки, мотивації відділів;

  • Туризм. Гейміфікація може зробити досвід подорожей ще більш захопливим: запропонуйте клієнтам бонуси за лояльність, інтерактивні тури та різні акції;

  • Виробництво та промисловість. Підвищення безпеки праці, поліпшення виробничих процесів і підняття духу працевлаштованих.

Замовити гейміфікацію для відділу продажів

Щодо послуг, які ми надаємо, - ви можете замовити гейміфікацію відділу продажів, звернувшись до нас зручним для вас способом: напишіть на наш email (дані ви знайдете в розділі меню "Контакти"); зателефонуйте або залиште свій номер телефону, якщо бажаєте, щоб ми самі зателефонували вам - кнопка "Зв'язатися" знаходиться в шапці сайту. Проконсультуємо з будь-якого питання, що вас цікавить.

 

Гейміфікація відділу продажів ціна. Підсумкову суму оплати озвучуємо після обговорення специфіки вашого замовлення.

Висновок (гейміфікація це ефективний інструмент для збільшення продажів)

Гейміфікація - це по-справжньому дієвий інструмент, за допомогою якого ви не тільки навчитеся мотивувати свою команду, а й створите підтримуюче, подекуди веселе і легке середовище для продуктивної роботи. Рекомендуємо скористатися допомогою професіоналів - збережіть свої цінні нерви та час. Будемо раді співпрацювати з вами, до зустрічі!

За час роботи ми заробили
$11,6 млн. нашим клієнтам

IMG_3855.PNG

Результати наших клієнтів

Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻

Етапи взаємодії з Замовником

1. Заповнення БРИФу

Разом с Замовником формуємо задачу на проект, етапи роботи та цілі.

4. Проведення калібровок

Навчання менеджерів з наявних записів дзвінків та чатів.

2. Проведення аудиту

Аналізуємо дзівнки та систему продажів. Складаємо план робіт.

5. Матеріали до застосування

Після оцінки прописується ДЗ у вигляді мовних модулів.

3. Розробка листа оцінки

Готуємо файл з критеріями оцінки під продукт компанії.

6. Контроль та аналітика

За таблицею, зводиться аналітика для оцінки навичок Менеджера.

Хочете стати кращим у продажах та сервісі?

... почніть з безкоштовного аудиту ↓

Звʼязок з 

консультантом

Пошта

Офіс

+38 093 177 56 73

Пр. Перемоги, 25, Smart Plaza, C1, 90 оф.
Київ, Україна

Калиб форма
bottom of page