top of page
сайт (3).png

Калібровка відділу продажів

Система навчання для підвищення продажів за 1 місяць з гарантією результату

Про послугу

Беремо відповідальність за результат, тому що керуємося цифрами!

Калібровка від DIA - це метод оцінки дзвінків та чатів. Оцифрована система коучингової роботи з менеджерами дасть не тільки розуміння як продавати, але й які конкретні мовні модулі треба застосувати наступного разу у дзвінку чи чаті.

Що включає послуга

Лист оценки контакта от DIA Consulting

На основі записів формується бібліотека для нових менеджерів.

Наш консультант  фіксує оцінки для контролю динаміки росту навичок.

Для оцифровки записів ми встановлюємо критерії роботи в лінії.

Модель калібровок DIA можна прив'язати до ЗП.

Всі оцінки збираються у аналітику для контролю росту конверсії продажів.

Після кожної каліброки менеджер отримує ДЗ на використання фраз у діалогах.

Всі прослухані записи мають мають коментар з конретними мовними модулями (скриптами) для майбутнього використання.

В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів

CZX05686.JPG

Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.14.43.png
CZX06242_edited.jpg

Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.42.04.png

За час роботи ми заробили
$11,6 млн. нашим клієнтам

IMG_3855.PNG

Результати наших клієнтів

Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻

Етапи взаємодії з Замовником

1. Заповнення БРИФу

Разом с Замовником формуємо задачу на проект, етапи роботи та цілі.

4. Проведення калібровок

Навчання менеджерів з наявних записів дзвінків та чатів.

2. Проведення аудиту

Аналізуємо дзівнки та систему продажів. Складаємо план робіт.

5. Матеріали до застосування

Після оцінки прописується ДЗ у вигляді мовних модулів.

3. Розробка листа оцінки

Готуємо файл з критеріями оцінки під продукт компанії.

6. Контроль та аналітика

За таблицею, зводиться аналітика для оцінки навичок Менеджера.

Калібровка відділу продажів

Для досягнення високих показників у сфері продажів, недостатньо просто найняти фахівців на відповідну посаду і дати їм завдання. Щоб ваш бізнес ефективно розвивався і приносив бажані плоди, вам повинно бути відомо поняття калібрування. Калібруванням називають ту роботу з клієнтами, при якій компанії не тільки визначають його бажання, але і приходять до висновків, виходячи з перевірених аналізів, що спираються на поведінки, відповіді та інші показники в роботі зі споживачем.

 

Для вдалого калібрування застосовують аудит дзвінків - аналіз дзвінків, який допомагає менеджерам визначити ідеальний метод впливу з покупцем. Розберемося в цьому більш детально нижче.

Аналіз дзвінків менеджерів

Щоб аналіз вхідних дзвінків привів вас до розв'язання проблем швидше, важливо ставити перед собою чіткі критерії їх оцінювання - так у вас буде не загальна картина того, що відбувається, а конкретизована. Їх постановка залежить від циклічності Ваших продажів, а також від особливостей пропонованого вами продукту.

Чому важливо проводити аудит дзвінків

Контроль якості дзвінка допоможе керуючим в навчанні підлеглих, а самим менеджерам буде легше знаходити помилки в спілкуванні зі споживачем і виправляти їх.

 

Процес впровадження аудитів дзвінків містить етапи, на основі яких складається оціночний лист. Він допомагає менеджеру виявити потреби клієнта; дає можливість швидко зорієнтуватися і діяти на інтерес покупця так, щоб в кінцевому підсумку продати йому товар.

Як зрозуміти, що необхідно провести аналіз дзвінків менеджерів

Даний процес бажано періодично практикувати в роботі фірми. Однак, виділимо основні моменти, коли він є найбільш потрібен:

  • Ви запускаєте новий продукт. Визначте більш актуальні питання для відповідних типів клієнтів в такому випадку. Так ви зможете поліпшити скрипти - оновлена інформація дозволить вам створити дієву рекламу. Розміщення інформації в соціальних мережах і на вашому сайті приведе нових клієнтів, дійсно зацікавлених у ваших послугах, а це значить - розширення цільової аудиторії та підвищення охоплень;

  • Зниження продажів. Знайдіть вразливі точки в роботі команди та виправте їх.

  • Нова акція. Використовуючи аналіз дзвінків менеджерів, можна на початковій стадії проведення акції (тобто в перші її дні),