Про послугу
Беремо відповідальність за результат, тому що керуємося цифрами!
Калібровка від DIA - це метод оцінки дзвінків та чатів. Оцифрована система коучингової роботи з менеджерами дасть не тільки розуміння як продавати, але й які конкретні мовні модулі треба застосувати наступного разу у дзвінку чи чаті.
Що включає послуга

На основі записів формується бібліотека для нових менеджерів.
Наш консультант фіксує оцінки для контролю динаміки росту навичок.
Для оцифровки записів ми встановлюємо критерії роботи в лінії.
Модель калібровок DIA можна прив'язати до ЗП.
Всі оцінки збираються у аналітику для контролю росту конверсії продажів.
Після кожної каліброки менеджер отримує ДЗ на використання фраз у діалогах.
Всі прослухані записи мають мають коментар з конретними мовними модулями (скриптами) для майбутнього використання.

В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів

Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури


Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.

За час роботи ми заробили
$11,6 млн. нашим клієнтам

Результати наших клієнтів
Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻
Етапи взаємодії з Замовником
1. Заповнення БРИФу
Разом с Замовником формуємо задачу на проект, етапи роботи та цілі.
4. Проведення калібровок
Навчання менеджерів з наявних записів дзвінків та чатів.
2. Проведення аудиту
Аналізуємо дзівнки та систему продажів. Складаємо план робіт.
5. Матеріали до застосування
Після оцінки прописується ДЗ у вигляді мовних модулів.
3. Розробка листа оцінки
Готуємо файл з критеріями оцінки під продукт компанії.
6. Контроль та аналітика
За таблицею, зводиться аналітика для оцінки навичок Менеджера.
Калібровка відділу продажів
Для досягнення високих показників у сфері продажів, недостатньо просто найняти фахівців на відповідну посаду і дати їм завдання. Щоб ваш бізнес ефективно розвивався і приносив бажані плоди, вам повинно бути відомо поняття калібрування. Калібруванням називають ту роботу з клієнтами, при якій компанії не тільки визначають його бажання, але і приходять до висновків, виходячи з перевірених аналізів, що спираються на поведінки, відповіді та інші показники в роботі зі споживачем.
Для вдалого калібрування застосовують аудит дзвінків - аналіз дзвінків, який допомагає менеджерам визначити ідеальний метод впливу з покупцем. Розберемося в цьому більш детально нижче.
Аналіз дзвінків менеджерів
Щоб аналіз вхідних дзвінків привів вас до розв'язання проблем швидше, важливо ставити перед собою чіткі критерії їх оцінювання - так у вас буде не загальна картина того, що відбувається, а конкретизована. Їх постановка залежить від циклічності Ваших продажів, а також від особливостей пропонованого вами продукту.
Чому важливо проводити аудит дзвінків
Контроль якості дзвінка допоможе керуючим в навчанні підлеглих, а самим менеджерам буде легше знаходити помилки в спілкуванні зі споживачем і виправляти їх.
Процес впровадження аудитів дзвінків містить етапи, на основі яких складається оціночний лист. Він допомагає менеджеру виявити потреби клієнта; дає можливість швидко зорієнтуватися і діяти на інтерес покупця так, щоб в кінцевому підсумку продати йому товар.
Як зрозуміти, що необхідно провести аналіз дзвінків менеджерів
Даний процес бажано періодично практикувати в роботі фірми. Однак, виділимо основні моменти, коли він є найбільш потрібен:
-
Ви запускаєте новий продукт. Визначте більш актуальні питання для відповідних типів клієнтів в такому випадку. Так ви зможете поліпшити скрипти - оновлена інформація дозволить вам створити дієву рекламу. Розміщення інформації в соціальних мережах і на вашому сайті приведе нових клієнтів, дійсно зацікавлених у ваших послугах, а це значить - розширення цільової аудиторії та підвищення охоплень;
-
Зниження продажів. Знайдіть вразливі точки в роботі команди та виправте їх.
-
Нова акція. Використовуючи аналіз дзвінків менеджерів, можна на початковій стадії проведення акції (тобто в перші її дні),