top of page
сайт (3).png

Підбір персоналу у відділ продажів

Вашій компанії потрібний персонал у відділ продажу. Наша компанія допоможе Вам здійснити підбір персоналу у відділ продажу під ключ.

Про послугу

Здавалося б, що потрібно вміти робити менеджеру - тільки продавати товар, який йому надало начальство. Однак, за цим самим умінням криються ті тонкощі, про які можуть розповісти лише професіонали - підбір персоналу до відділу продажів в Києві та Україні від DIA Consulting познайомить вас і ваш персонал з правилами досягнення високих показників в бізнесі.

Проблеми при самостійному підборі персоналу для відділу продажів

Самостійні пошуки, як правило, не тільки займають велику кількість часу і сил, але і вимагають грошових витрат. Під час пошуку того самого працівника, ви витрачаєте свої ресурси на пошуки, прослуховування, можливо навіть навчання майбутнього працівника. Співбесіди не завжди вдалі, а іноді на них і зовсім не приходять. Чому так трапляється? Є кілька причин: інші компанії запропонували здобувачеві більш вигідні умови, людина передумала; побоявся приходити, адже не впевнений в собі; багато прибріхують про свої здібності, але прийшовши на саму співбесіду показують себе зовсім іншою людиною, і так далі. Це все також забирає у вас дорогоцінні години, які ви могли б витратити на розвиток компанії.

 

Для виконання вдалого процесу важлива залученість керівника, який точно знає який співробітник йому потрібен; має розуміння того, які риси характеру, вміння і навички повинен поєднувати в собі ідеальний кандидат. На жаль, не кожен може похвалитися особливими якостями емпата, визначити потенціал кандидата. Найчастіше увага звертається на наявність диплома і досвіду, але не завжди цей метод вірний. Так, підтверджувальний папір вселяє віру в те, що людина має уявлення, з чим йому доведеться зіткнутися, але не всі дипломовані фахівці дійсно майстри своєї справи. Найчастіше, такі люди вже працевлаштовані. Є варіант переманювання досвідчених робітників у конкурентів, але це вже інше питання.

 

Трапляється і таке, що новенькі в цій сфері показують себе яскраво і багатообіцяюче, в порівнянні з тими, у кого за плечима багаторічний стаж. Варто задуматися, а чи все в порядку з тим, у кого місце роботи в його трудовій книжці змінювалося вже кілька разів, чому він пішов? Чи зробив він це сам?

Послуга підбору персоналу у свій відділ продажів

Щоб уникнути так званих "промахів", рекомендовано найняти професіоналів, які сумлінно виконають своє головне завдання - підбір персоналу для відділу продажів. Наша команда готова позбавити вас від довгих пошуків і супутніх проблем. Гарантуємо виключно позитивний результат і виправдання ваших очікувань.

 

Як відбувається процес підбору для компанії? Розділимо процедуру на наступні шість пунктів:

  1. Складання вакансії. Обов'язкова наявність в ній даних про: посади та завдання, обов'язки, які зможе виконувати ваш майбутній менеджер; наявність опису професійної компетенції, освіти та досвіду роботи. При складанні вакансії не обмежуйтеся описом посади «менеджер» - опишіть її більш конкретно. Вся річ у тому, що спрямованість менеджерів (в пасивних і активних продажах, наприклад), має свої особливості у виконанні, підході і так далі. Поговоримо про них детальніше трохи пізніше;

  2. Визначення некритичних і критичних компетенцій. Вирішіть для себе, чого саме ви очікуєте і хочете бачити перед собою. При упущенні важливих деталей, будьте готові зіткнутися з проблемами в майбутньому, бо найнятий співробітник навряд чи зможе з ними впоратися. Важливо і не перегнути в цій справі - вкажіть тільки те, що важливо;

  3. Опис якостей і рис, якими не повинен володіти зацікавився вакансією. Як відомо, важливими є такі особливі вміння, як: стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність, системний підхід, увага до деталей та ін.;

  4. Матеріальна і нематеріальна мотивація - чому варто вибрати саме вас. Чим ви відрізняєтеся від схожих компаній на ринку праці. Ви отримаєте більшу кількість зацікавлених відгуків, вказавши: гідний оклад, перспективи роботи з вами, соціальні гарантії і т.д.;

  5. Вибір технології побору. Використовуйте або активний пошук у поєднанні з рекрутингом, або чистий рекрутинг;

  6. Доручення даної зайнятості відповідному Виконавцю. Ви можете довірити цю справу керівнику відділу продажів, або залучити рекрутера, спеціалізоване агентство.

Етапи які проходить кандидат у Відділ продажів

Набір персоналу для ВП можна провести в експрес режимі. Розберемося, що він із себе представляє:

 

Експрес режим характеризується трьома етапами: знайомство, співбесіда, гра на переможця. На першому етапі ви займаєтеся анкетуванням претендентів: відповідаючи на питання, вони презентують себе і свої знання. Далі - другий етап, де, після відсіювання найслабших претендентів, ви переходите до опитування залишившихся. В ідеалі, у вас повинно бути якесь журі, яке колективно (приблизно 3 людини) будуть давати оцінку тому чи іншому «учаснику».

 

Відбувається виставлення оцінок після проведення інтерв'ювання кожного з тих, хто прийшов (в порядку тет-а-тет) - він повинен дати коротку, але ємну відповідь на поставлене запитання або ряд питань і вкладеться в часі (три хвилини на кожне питання). Третій етап є якоюсь мірою творчим, адже змагаються повинні проявити свої здібності, виконавши роботу з виданим йому або їй кейсами. Так ви відзначите для себе найбільш здібних і зацікавлених - ваших майбутніх менеджерів.

Структура відділу продажів. Список посад

Опишемо різновиди менеджерів з продажу та їх особливості:

  • Менеджер клієнтського відділу. Той, хто працює з уже чинним списком споживачів. В його обов'язки входить і обробка вхідних дзвінків. Мета - утримання клієнтів, збільшення продажів. Містить  різновиди менеджерів по роботі з: ключовими клієнтами (особливими, важливими особистостями), мережами (робота з великими мережевими точками), галуззю (створення цілого відділу, всередині якого розділені обов'язки і посади, які прагнуть до одного підсумку - пошук стабільних компаній і утримання старих клієнтів);

  • Менеджер активних продажів. Такий менеджер займається постійним пошуком клієнтів і передачею їх менеджеру клієнтського одягу. Мета - забезпечити циклічний приплив нових покупців. Різновиди таких менеджерів поділяють за роботи по вподобаннях : галузі (конкретної), залученню мереж; клозер (той, хто здатний закрити важкі угоди). Менеджер активних продажів повинен мати особливу харизму та навички мобільності. Найчастіше саме з них "виростають" начальники відділу;

  • Менеджер по роботі з тендерами. Даний тип менеджера шукає тендерні майданчики, а підвищення продажу по ним - його мета;

  • Оператор, асистент менеджера, Операціоніст. Їх мета - звільнення більш зайнятих менеджерів від плинної, рутинної роботи. Вони займаються складанням КП, ЦП і подібної операційною роботою, що не вимагає особливих навичок, що стосуються продажів;

  • Менеджер з холодних дзвінків (його також називають лідогінератор). Мета - складання списку нових клієнтів для менеджера з активних продажів. Відбувається це на основі обдзвонив потенційних споживачів компанії. Лідогенератора варто наймати тоді, коли ви маєте досить велике число потенційних клієнтів, забезпечений рекламою;

  • Торговий агент. Мета - підвищення показників продажів в заданому йому регіоні. Займається фізичним відвідуванням офісів, магазинів і місць для збору актуальної інформації, яка буде корисна його фірмі;

  • Начальник відділу продажів. Займається постановкою завдань для менеджерів, планів. В його обов'язки також входить участь в переговорах, навчання персоналу, контроль роботи та інші функції керівника. Мета - створити умови для ефективних продажів. Начальник повинен бути не тільки сильним продажником, а й енергійним, свіжим ідейником, адже саме за такими формуються конкурентоспроможні та сильні бізнеси;

  • Заступник. Якщо ваш відділ досить великий, допускається наявність зама. У його повноваження входять практично ті ж пункти, що і начальника, проте статус не такий високий.

Вимоги до кандидатів для відділу продажів

Як ми і відзначили раніше, володіння деякими навичками та вміннями, дуже важливо для сучасного, успішного менеджера з продажу. Хочемо також зазначити, що набір персоналу в ВП варто проводити, враховуючи вік кандидата. Чому це важливо? За фізіологічними особливостями людини можна відзначити, що особини, які досягли двадцяти п'яти років, є більш стійкими та надійними, адже їх цінності та життєва позиція до цього часу вже сформовані. Вибираючи більш зрілого кандидата, ви вже отримуєте стабільний, дорослий погляд на світ і його пристрої.

 

Важливим в роботі будь-якого колективу є взаєморозуміння, повага, атмосфера довіри та дружби. Це стосується обох сторін: як начальства, так і підлеглих. Тому наймати слід не конфліктних, відкритих людей.

 

Вибирайте мотивований персонал, який буде вести вас до нових ідей, просуваючи фірму і її рейтинги. Для підтримки позитивних "станів", описаних вище, важливо влаштовувати спеціальні заходи, спрямовані на колективізацію, що згуртує загальний дух і налаштує на спільну роботу в позитивному ладу. Їх проведення можливе за допомогою дотримання порад, отриманих в ході характерного консалтингу. Детальніше про це ви можете прочитати в окремій статті нашого блогу.

Замовити послугу підбір персоналу для відділу продажів під ключ

Дана можливість доступна до замовлення через зазначені на сайті контакти. Підбір персоналу у відділ продажів під ключ - наша спеціалізація і відповідальність.

Вартість послуги

Підбір персоналу у відділ продажів - ціна. Рахунок за надану послугу буде поставлений нами, спираючись на сферу бізнесу, яким ви займаєтеся. Пропонуємо безплатну консультацію в Zoom, на якій відповімо на всі ваші запитання.

В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів

CZX05686.JPG

Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.14.43.png
CZX06242_edited.jpg

Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.42.04.png

За час роботи ми заробили
$11,6 млн. нашим клієнтам

IMG_3855.PNG

Результати наших клієнтів

Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻

Етапи взаємодії з Замовником

1. Заповнення БРИФу

Разом с Замовником формуємо задачу на проект, етапи роботи та цілі.

4. Проведення калібровок

Навчання менеджерів з наявних записів дзвінків та чатів.

2. Проведення аудиту

Аналізуємо дзівнки та систему продажів. Складаємо план робіт.

5. Матеріали до застосування

Після оцінки прописується ДЗ у вигляді мовних модулів.

3. Розробка листа оцінки

Готуємо файл з критеріями оцінки під продукт компанії.

6. Контроль та аналітика

За таблицею, зводиться аналітика для оцінки навичок Менеджера.

Хочете стати кращим у продажах та сервісі?

... почніть з безкоштовного аудиту ↓

Звʼязок з 

консультантом

Пошта

Офіс

+38 093 177 56 73

Пр. Перемоги, 25, Smart Plaza, C1, 90 оф.
Київ, Україна

Калиб форма
bottom of page