top of page
сайт (3).png

Підбір менеджера з продажів

Наша команда гарантує якісну і швидку роботу. Наявність досвіду та успішних кейсів підтверджує наш високий рівень професіоналізму і готовність братися за найважчі замовлення

Про послугу

Підбір менеджера з продажів - питання, до якого варто підійти відповідально. Саме ця людина відповідальна за перше враження клієнта про компанію. Розберемо особливості цього процесу і те, як обрати найкращого кандидата для роботи у вашій команді.

Чому непросто підібрати менеджерів з продажів

Здавалося б, запросити на співбесіду кількох кандидатів, відсіяти менш здібних - що в цьому особливого? Однак, підбір менеджерів з продажів вимагає значно більше зусиль. У чому може бути проблема у визначенні ідеального кандидата?

  • Порівняння та досвід. Не завжди працівники, які мають за плечима роки стажу, здатні принести вам прибуток. Як відомо, бувають непередбачувані моменти, з якими може впоратися не просто досвідчений, а й грамотний, емпатичний співрозмовник, а такими є, на жаль, не всі. Трапляється й таке, що новенькі в цій справі проявляють себе яскравіше і зацікавленіше, приносячи дохід і успіх фірмі.

  • Невпевненість у собі та в роботі. Пройшовши співбесіду онлайн або ж телефоном, вони можуть просто не прийти на зустріч в обумовлений час. Одних претендентів зупиняє страх, недосвідченість, других інша причина - вигідна пропозиція: вони подають резюме в кілька компаній одразу, обираючи зрештою привабливіше для себе.

  • Помилкові резюме. Багато хто прикрашає свої знання і вміння, щоб отримати бажану посаду, однак, прийшовши на "живу" співбесіду, показують себе не тією людиною.

Такий ризик є буквально в кожному найми в будь-якій спеціальності, але, в будь-якому разі, ви втрачаєте багато часу в процесі підбору.

Особливості підбору менеджерів з продажів

Найважливіше, що потрібно зробити під час підбору менеджерів з продажів - довірити цю справу професіоналу. Людина, що займається підбором персоналу, має не просто перевіряти наявність диплома про освіту, а й розбиратися в людях. Харизма, підвішений язик та інші нестандартні якості - те, що він має вміти розрізняти і фільтрувати.

 

Оцінкою і вибором вашого майбутнього менеджера краще зайнятися РВП або ж комерційному директору, який зможе визначити кандидата з ідеальними навичками (такими як: уміння працювати з документацією та звітами, прихильність до будь-якого типу клієнта, уміння продавати та ін.).

 

Цікавий факт: досвідчені працівники вже, скоріш за все, мають свою стратегію та підхід до клієнтів. Це може як влаштувати вас, так і навпаки - тому доведеться, за потреби, витратити додаткові сили на його адаптацію до нових умов. Вам можуть трапитися й універсальні менеджери, які вміють усе, але не варто сподіватися на диво, адже такі кадри найчастіше вже працюють у конкуруючих організаціях. Ви можете, хіба що, переманити їх до себе.

Складання профілю вакансій

Як правильно оформити чек-лист із підбору найкращого менеджера у вашу компанію? Кілька порад того, що має містити профіль вакансії:

  • Чіткий опис посади. Не розібравшись із позицією, заявленою в профілі вакансії, здобувач витратить і свій, і ваш час даремно.

  • Вкажіть місце роботи. Захистіть себе від дзвінків з інших міст і країн. Скоротіть час пошуку і для себе, і для фахівця, що йде на роботу;

  • Місія компанії. Орієнтуючись на неї, ви потенційно відсієте невідповідну кандидатуру і знайдете однодумця;

  • План взаємодій. Ваш майбутній колега має розуміти, які умови роботи на нього чекають. Опишіть також кількість начальників і співробітників фірми, з якими він повинен буде працювати в майбутньому;

  • Вкажіть його обов'язки. Що повинен знати та вміти ваш ідеальний менеджер з продажів?

  • Опишіть те, за якими критеріями буде оцінюватися успішність його роботи. Вона може полягати в такому: обіг угод, кількість наведених ним нових і утриманих постійних клієнтів тощо.

  • Особисті якості. Ініціативність, гнучкість мислення та інші привабливі риси характеру, які ви б хотіли бачити у своєму новому працівнику;

  • Досвід та освіта. Як ми говорили раніше, це не завжди може принести плоди саме вашій компанії, проте вказати цей пункт потрібно.

Оформіть профіль вакансій якісно, і тоді ви позбавите себе від більшої частини непотрібних дзвінків, повідомлень і зустрічей.

Якими особистісними якостями повинен володіти менеджер з продажів

Крім зазначених вище якостей, відзначимо такі, обов'язкові для менеджера з продажів:

  • Упевненість. Саме з неї випливає переконливість, а це те, без чого навряд чи щось продаси. Такий працівник не просто підбере відповідні слова, а й зможе вибратися з непростої ситуації в розмові з клієнтом, не підставивши себе і команду;

  • Дисципліна. Якщо ваш кандидат є за натурою своєю прекрасним організатором - він точно знає, що таке дедлайн і як важливо до нього встигнути;

  • Працьовитість і пристрасть. Якщо людина дуже зацікавлена у своїй справі, вона точно знає, як описати переваги товару чи послуги в усіх його позитивних фарбах. Такі люди притягують, викликають довіру;

  • Оптимізм і стресостійкість. Навряд чи можна витримати натиск відмов і грубощів, не володіючи цими якостями.

  • Адаптація. У компаніях можуть траплятися несподівані, часом неприємні моменти, через які в роботі кожного з блоків можуть відбуватися зміни. Тому вміння адаптуватися в таких ситуаціях дуже цінне.

Професійні навички менеджера з продажів

Розберемо основні напрямки, в яких менеджер з продажів має орієнтуватися:

  • Потреби та заперечення клієнтів. Правильні запитання для виявлення потреб призведуть до відкритості клієнта перед менеджером, а правильні відповіді для роботи із запереченнями - менше негативних відгуків про фірму;

  • Пошук клієнтів. Важливо вміти викликати інтерес із самого початку розмови.

  • Телефонні продажі. Холодні та гарячі дзвінки не повинні лякати менеджера з продажів;

  • Знання товару і галузі продажів. Якщо ви не знаєте чим займається ваша компанія, то як ви поясните це клієнту?

Етапи підбору менеджерів з продажів

  1. Визначтеся з тим, чого ви хочете. Складіть образ того самого кандидата і запишіть бажане в профілі вакансії;

  2. Залучення кандидатів. На цьому етапі відбувається розміщення вакансій у соціальних мережах та інших актуальних каналах засобів масової інформації, які вам підходять;

  3. Відгуки. Розгляд заявок, співбесіда;

  4. Підбір. Оцініть кожного і визначте найкращого;

  5. Найм. Останній і довгоочікуваний етап вашого пошуку.

Проблеми під час підбору менеджерів з продажів

Те, з чим може зіткнутися практично кожен бізнес при підборі менеджера з продажів:

  • Відсутність чіткої системи продажів і розуміння який працівник вам потрібен. Щоб визначитися, дайте відповідь на запитання: хто ваш клієнт? Як будувати з ним комунікацію?  Важливим буде і той факт, за який етап у ланцюжку продажів відповідатиме працівник, якого ви наймете;

  • Невідповідальний підхід до найму кандидата. Те, про що ви говорили на початку - це питання має вирішувати професіонал;

  • Ви не готові навчати персонал, мотивувати його. Корпоративна культура та управління персоналом має бути на вищому рівні, щоб менеджери не йшли від вас до конкурентів. Організуйте порядок і злагоджену роботу - збитків стане набагато менше.

Як перевірити відповідного кандидата

На що потрібно звернути увагу під час підбору нового співробітника?

  • Розуміння роботи. Бажана наявність досвіду в цій сфері, освіта. Якщо кандидат мав досвід роботи у великій компанії менше ніж рік - найімовірніше, він не справлявся зі своїми обов'язками, після чого був звільнений, врахуйте це;

  • Вік. Ідеальним для сучасного менеджера з продажів вважається віковий діапазон 23-25 років - сучасний, свіжий погляд, а також сформовані кругозір і позиції;

  • Тактовність, вихованість. Стриманість, повага до начальства і коректна поведінка буде явним плюсом.

В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів

CZX05686.JPG

Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.14.43.png
CZX06242_edited.jpg

Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.42.04.png

Часті запитання

  • Чим відрізняються тренінги продажу від навчання роботі з клієнтами?
    Навчання відділу продажу роботі з клієнтами налаштовано більш психологічний вплив. Тобто, персонал навчається спеціальними методами, які: допоможуть налагодити зв'язок із покупцем, навчать реагувати у несподіваних ситуаціях; пропонувати альтернативу за допомогою асертивного типу спілкування; навчать маніпуляційним прийомам тощо. Тренінги ж спрямовані в основному на виконання бізнес-завдань та більш «технічної» складової процесу.
  • Як швидко виявиться результат від тренінгу продажів?
    Ситуація схожа на те, що можемо бачити у спорті. Результат залежить від кількох факторів: бажання навчатися, старання учня; професіоналізм та вміння навчати - у тренера, а також правильно-підібраний вид тренінгу. Залежно від поставленого завдання, результатом можна вважати такі зміни у роботі компанії: стало більше задоволених клієнтів; поменшало конфліктних ситуацій усередині команди працівників; підвищена мотивація до роботи у співробітників; налагоджено колективну роботу; налагоджено роботу з онлайн або офлайн клієнтами; зміцнення корпоративного духу компанії; підвищення рівня самоорганізації у співробітників. Не варто очікувати від тренінгу чарівної дії на ваш колектив. Не забувайте, що результат залежить і від того, з якою завзятістю ви підійдете до виконання завдань.
  • Як довго продовжиться зростання після тренінгу продажів?
    На те, скільки ваша компанія протримає нову планку успіху, залежить, як засвоїть курси відділ продажу. Можна проводити подібні тренінги повторно, через якийсь час - так ви не просто залишатиметеся на хорошому рівні, але і продовжите підіймати його вище.
  • Чи можливе навчання продажам з нуля?
    Звісно так! Доведеться постаратися, але головне – віддача та бажання. Ми ж, у свою чергу, будемо раді новачкам і допоможемо їм упоратися з усіма труднощами. Систематизований підхід наших колег допоможе вам досягти успіху.
  • Яка вартість тренінгів із продажу?
    Залежно від завдань ми підберемо для вас відповідний тренінг за оптимальною ціною. Ціна - від 300 $ за онлайн і може досягати 3000$ за декілька офлайн днів на групу 40 чоловік. Докладніше про ціни можна дізнатися, зв'язавшись з нами через телеграм https//t.me/diaconsulting або по чрез фрму звʼязку на сайті.
  • Чи буде тренінг з продажів адаптований під наш продукт?
    Звичайно. Індивідуальний підхід до будь-якого замовлення – одне з наших головних завдань. З початку співпраці ми заповнюємо БРИФ (файл на 35 запитань до Власника), під час якого ми визначаємо фінальну програму тренінгу і активності.
  • Чи є гарантії, що тренінг з продажу допоможе збільшити дохід?
    З кожним клієнтом заповнюємо договір в якому прописуємо гарантії на виконання робіт. З показниками - ситуація схожа на те, що можемо бачити у спорті. Результат залежить від кількох факторів: бажання навчатися, старання учня; професіоналізм та вміння навчати - у тренера, а також правильно-підібраний вид тренінгу. На сьогодні, аналітика по 80 компаніям-клієнтам показала середній приріст +38%. Щоб подивитися результати клієнтів, перейдіть на сторінку відгуків від клієнтів DIA.

Масовий підбір менеджера з продажів

Спосіб, що показує готовність кожного з кандидатів, його бажання й уміння працювати за даною спеціальністю; по проведенню його, ви знайдете найбільш відповідного. Масовий підбір менеджерів з продажів проходить у кілька етапів:

  • Збір резюме. Головною умовою цього етапу є наявність досвіду хоча б у половини тих, хто бере участь у відборі (повинні брати участь мінімум десять осіб). Важливо зібрати якомога більше резюме, щоб створити максимально конкурентне середовище між учасниками;

  • Бліц-знайомство. Тут відбувається оцінка якостей і вмінь кожного; визначення здібностей побудови логічних ланцюжків та інших технічних навичок. Є кілька запитань, що дають змогу визначити матеріальні домагання кожного з учасників: "Скільки ви хочете заробляти тут?", "Який мінімальний оклад вас влаштує?", "Який результат ми отримаємо від вас за цей мінімальний оклад?" тощо. Ще один важливий момент - заповнення анкети на знання продукту, а також перевірка теоретичних знань. Зазвичай до наступного етапу переходить половина учасників;

  • Імітація продажів. Моделювання ситуації продажів, де можна: визначити рівень взаємодії менеджера з клієнтом, його вміння контактувати з різними людьми, виявляти їхні потреби, а також презентувати продукт; поспостерігати за його реакцією на провокаційні запитання, відмови. Крім перевірки вміння роботи з клієнтом, учасник заповнює спеціальну анкету, результати якої розкривають його психологічний профіль;

  • Реальні продажі. Найчастіше цей етап проводять серед жвавої ділянки міста, де у кожного учасника є головна мета - продати якомога більше товару. Щоб досягти цієї мети, кожен із них використовують стратегію, яку б використовував у роботі. Відбувається оцінка стратегії керівництвом. Також, після закінчення угод, звертається увага на подальшу поведінку учасника: чи продовжує він так само ефективно працювати, чи відпочиває після кожної проведеної угоди, приносячи мінімальний дохід. Виходячи з цього можна зробити висновки про його подальшу участь у роботі компанії.

Важливо: у комісії обов'язково має бути присутній майбутній начальник потенційного менеджера. Він може вплинути на підсумок після проведення кожного з етапів (наприклад, якщо "журі" проти подальшої участі одного з "конкурсантів", то начальник однаково може вирішити допустити його). Завдяки такій перевірці ви можете вибрати найбільш цілеспрямованого і здібного працівника, який точно принесе вам дохід.

Переваги підбору менеджера з продажів в нашій компанії

Підбір менеджерів з продажів Київ. Найважливіше, що ми можемо дати вам - час. Наша команда гарантує якісну і швидку роботу. Наявність досвіду та успішних кейсів підтверджує наш високий рівень професіоналізму і готовність братися за найважчі замовлення. Ви можете зв'язатися з нами й обговорити всі питання, що вас цікавлять, і ми приступимо до спільної роботи.

За час роботи ми заробили
$17,6 млн. нашим клієнтам

IMG_3855.PNG

Результати наших клієнтів

Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻