Як працювати зі скаргами клієнтів?
- Алена Бессонова

- 8 вер. 2022 р.
- Читати 1 хв
Оновлено: 11 трав. 2023 р.
Чим успішніша компанія, тим більше неї говорять і згадують. Але згадки можуть бути як вдячності, так і незадоволення. Деякі незадоволені клієнти можуть сказати це напряму. Такий сценарій кращій, тому що ми можемо вирішити питання, а клієнт не заміть Вас на нову компанію. Хороша новина: згідно зі статистикою, 92% тих, хто скаржиться, готові дати вашій компанії другий шанс, якщо ви зможете розібратися з їхніми зверненнями успішно та оперативно. Тож у чому секрет ефективної роботи в цьому напрямку? Як перетворити скаргу клієнта на позитивний досвід та завоювати його розташування? Нижче, Олена Бессонова підготувала покроковий план дій у дзвінку.
Також ознайомтеся з відеоінструкцією про сутність скарги і як з нею працювати.
DIA Consulting, бажає Вам продажів на максимум!



Коментарі