top of page
сайт (3).png

Відділ продажів у банку

Наша команда гарантує якісну і швидку роботу. Наявність досвіду та успішних кейсів підтверджує наш високий рівень професіоналізму і готовність братися за найважчі замовлення

Про послугу

Відділ продажів у банку - це структурний підрозділ, відповідальний за просування та надання фінансових продуктів і послуг банку потенційним та існуючим клієнтам. Його простір можна назвати динамічним: тут менеджери формують унікальні клієнтські досвіди, перетворюючи банківські послуги на технологічне мистецтво обслуговування. Нижче обговоримо особливості цього ОП і його характерні риси.

Чим займається відділ продажів у банку?

У конкурентному оточенні, що постійно змінюється, ВП банку виступає не просто сполучною ланкою між клієнтами і "продавцями", а й двигуном інновацій, що відкриває нові горизонти для фінансового добробуту. У його рамках кожна зустріч являє собою можливість створення нового фінансового рішення, підкресленого високим професіоналізмом і увагою до індивідуальних потреб кожного з клієнтів.

Відділ роздрібних продажів у банку, чим займається. ОРП спеціалізується на наданні фінансових послуг або продуктів кінцевим споживачам або корпораціям, а також бере на себе:

·       Клієнтське обслуговування. Допомога у виборі рішень, які б відповідали потребам того, хто звернувся;

·       Управління відносинами з "покупцями", побудову довгострокових і довірчих зв'язків з ними;

·       Просування "предмета" продажу. Відділ розробляє і реалізує стратегії просування банківських продуктів, проводить маркетингові копанії;

·       Навчання своєї аудиторії. Ознайомлення з поточними трендами, які являють собою вигоду.

Управління роздрібними продажами в банку

Щоб ефективність відділу не падала, слід дотримуватися деяких правил: вони стосуються як керівництва, що делегує своїми підлеглими, так і самих підлеглих. Розберемося ж:

Що має знати і вміти керівник відділу продажів у банку?

Поговоримо про якості та навички, якими повинен володіти хороший РВП у банку:

·       Фінансова грамотність. Уміння аналізувати відповідні показники і (залежно від їхніх значень) розробляти необхідні плани для вирішення наявних проблем;

·       Маркетинг і реклама. Знання методів просування допоможе начальнику ухвалювати обґрунтовані рішення та "підключати" дієві методи, що матимуть позитивний вплив на користувачів;

·       Швидка реакція. Коли справа стосується різких змін, керівник має бути готовий прийняти перший "удар". Важливо знати, як швидко зреагувати в потрібному напрямку, щоб криза не "розросталася". Сюди також варто віднести готовність до технологічних змін та їхнього прийняття загалом: через певні несподіванки, доводиться братися за нові інструменти; стресостійкість та оперативний підхід тут стануть у пригоді;

·       Клієнтоорієнтованість. Розуміння потреб та їхніх відмінностей відіграє неабияку роль у спілкуванні менеджерів зі своїми клієнтами, тому РОПу необхідно знати, як створити та підтримувати клієнтоорієнтовану культуру у відділі продажів;

·       Аналітичні та стратегічні навички. Моніторинг даних про продажі, їхню результативність і спостереження за ринком як таким необхідні кожному бізнесу для його розвитку; глибоке розуміння стратегічного планування дасть змогу розробляти місії та ставити чіткі цілі перед собою і своїми підлеглими;

·       Комунікація. Спілкування з командою, іншими відділами, з людьми за межами офісу (партнери, спонсори тощо) має бути вибудувано на найвищому рівні;

·       Управління часом. Розстановка пріоритетних завдань для себе і для своїх "молодших колег" дасть можливість приділяти увагу справді важливим процесам, що наближають успіх;

·       Управлінські здібності. Лідерство - якість, без якої неможливе створення високопродуктивного і мотивованого персоналу. Керівник має знати як надихати, делегувати, та забезпечувати розвиток своїм "учням".

У чому полягає робота менеджера з продажу в банку?

Відділ роздрібних продажів банку - це той колектив, що повинен з усією чуйністю ставитися до виконання своєї роботи, оскільки їхня самовіддача безпосередньо позначається на кінцевих показниках. Завдання відділу продажів включають у себе:

·       Дотримання нормативів і правил. Менеджер з продажу стежить за тим, щоб усі "операції" відповідали настановам банківської діяльності; забезпечує законність та етичність їх виконання;

·       Активна взаємодія з клієнтами: консультування щодо продуктів, побудова і зміцнення відносин із клієнтською базою, її збільшення та інші, згадані нами раніше пункти.

Відділ роздрібних продажів у банку: функції, які виконує персонал, мають являти собою впорядковану, грамотно складену схему, тому дотримання порядку очікується від обох сторін.

Що стосується набору знань, очікуваних від виконавців посади менеджера ВП у банку, - поєднання в кожному з ваших працівників спеціальних умінь дозволить вам швидко і безпроблемно нарощувати доходи у своїй сфері діяльності:

·       Закон і регуляція. Розуміння основних понять банківської зайнятості: вимоги безпеки, конфіденційності даних та інших перехресних значень;

·       Навички продажів. Уміння презентувати та переконувати;

·       Технологічна складова. Розуміння використовуваних у банківській сфері технологій: онлайн-банкінг, мобільні додатки та інші цифрові "деталі"

·       Талант до комунікації. Уміння знаходити підхід до кожного, добирати найбільш підходящі слова і створювати необхідну атмосферу довіри - дуже цінні здібності;

·       Саморозвиток і бажання вчитися. Схильність до навчання і зацікавленість у нових знаннях добре позначаться і на становищі вашого банку, і на кар'єрному зростанні самого менеджера.

Побудова відділу роздрібних продажів

Відділ роздрібних продажів у банку: його побудова охоплює кілька ключових кроків. Поговоримо ж про них:

Аудит відділу роздрібних продажів

Таке собі "розслідування", яке допоможе вам дати об'єктивну оцінку зайнятості працівників банку. Виявлення проблем і рекомендації щодо їх виправлення - ще одні складові аудиту. Сюди також варто віднести перевірку: персоналу, клієнтської бази; оцінювання технологічних рішень, огляд висунутих фірмою послуг, та інші не менш важливі етапи, що характеризують ваше позиціонування і статус.

Підбір персоналу для відділу продажів у банку

Наймаючи людину на посаду менеджера для відділу продажів у банк, зверніть увагу на наявність належної освіти та досвіду. Рідко трапляється так, що "новенькі" в цій сфері здатні впоратися з такими серйозними завданнями, тому бажано придивитися до тих, хто вже був пов'язаний з банківською справою безпосередньо. Крім інтелектуальної складової, "погляньте" на поведінку людини: її манера спілкування, прихильність до діалогу, жестикуляція і міміка - все це важливо під час спілкування з потенційним замовником. Ваш менеджер - буквально обличчя вашого банку, тому він має відображати у своїй роботі ваше ставлення до людей, яких обслуговує.

Написання скриптів продажів банківських послуг

Нагадаємо, що скрипт - це заздалегідь складений "сценарій" дій і фраз для менеджерів. Він допомагає їм уникнути незручних ситуацій у спілкуванні з клієнтом. Під такими ситуаціями маються на увазі: зіткнення із запереченнями, конфлікти, невдоволення, нерішучість співрозмовника і багато інших схожих моментів, що перешкоджають позитивному завершенню розмови.

Рекомендуємо скористатися допомогою фахівців, і не займатися написанням скрипта самостійно. Чому? Написання скрипта вимагає знань, якими, на жаль, володіє не кожен РОП: найчастіше тестування багаторазово провалюються, а компанії зазнають збитків, втрачаючи час і нерви. Не радимо брати і готовий скрипт з інтернету - він не розрахований на розв'язання вашого запиту і несе лише узагальнений характер.

Можемо допомогти в написанні скрипта для вашого ОП - охоплюємо абсолютно різні сфери і готові до будь-яких викликів. Напишемо скрипт продажів під ключ.

Навчання персоналу продажу банківських послуг

Ось деякі пункти, які можуть бути включені в навчання:

- Техніки продажів: управління продажами, переговори, обробка запитів і заперечень;

- Розвиток емпатії: постановка правильних запитань і прослуховування клієнтів;

- Етика продажів: введення її високих стандартів і подальше підтримання;

- Маркетинг. Основи проведення акцій і рекламних заходів;

- Тренінги та симуляції. Застосування практичних знань у реальному житті;

- Зворотний зв'язок усередині колективу: виділення сильних сторін один одного і робота над слабкими зонами.

 

Навчання має бути систематичним і адаптивним - так вам буде зручно спостерігати за процесом і вчасно коригувати його. З огляду на зміни індустрії в майбутньому, моделюйте нові програми, тестуйте і випробовуйте їх.

Оптимізація відділу продажів у банку

Процедура", після проведення якої ви:

·       Станете краще розуміти своїх клієнтів;

·       Модернізуєте свій продуктовий портфель;

·       Налагодите воронки продажів і піднімете конверсію;

·       Досягнете спрощення ухвалення рішень;

·       Забезпечите доступність і консистентність через різні канали: віртуальні, мобільні, офлайн;

·       Захистите цінну інформацію (кібербезпека)

·       Удосконалите навички обслуговування та продажу;

·       Розробите ефективні системи опрацювання запитань і винятків для якісного реагування на них.

 

Ці та багато інших кроків поліпшать ваше становище серед опонентів на "рингу". Головне - суворе дотримання певних принципів і розуміння їхньої потреби.

B2C продаж банківських послуг

B2C - business to consumer, тобто продаж прямим покупцям, приватним особам. Типові B2C завдання відділу продажів:

- Продаж дебетових і кредитних карток;

- Оформлення кредитів, депозитів;

- Іпотека.

B2B продаж банківських послуг

Інакше кажучи: у ролі якогось постачальника, банк надає необхідні фінансові послуги організаціям. До них відносять: лізинг, обслуговування рахунків, управління ліквідністю, інвестиційні послуги, електронні платежі та інші.

Для того щоб створити справді стійкі відносини зі своїми клієнтами в кожному з вище зазначених видів взаємодій, почніть із глибокого аналізу їхніх потреб. Перегляньте всі свої пропозиції та оберіть найкращі варіанти, підготуйте до озвучування найгнучкіші та найзручніші - залиште найкраще.

В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів

CZX05686.JPG

Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.14.43.png
CZX06242_edited.jpg

Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.42.04.png

CRM - платформа для відділу продажів банківських продуктів і послуг

Робота над оптимізацією передбачає також використання сучасних інструментів - вони спрощують виконання рутинних справ, зберігши ваші ресурси для більш цікавих завдань. CRM систему можна назвати сильним союзником ОП: це потужне нововведення дає можливість моніторити й аналізувати історію взаємодії з кожною людиною з вашої бази даних. З її вмілим використанням, на основі відстеження ключових метрик, можна створювати унікальні інформаційні стратегії продажів, що виведуть на своєчасні та точні рішення; максимізують ваш прибуток.  

Психологія клієнта банку та шляхи ефективної взаємодії

Розуміння менталітету й очікувань свого абонента, а також миттєве реагування, допоможуть налагодити вигідне спілкування, що приводить менеджерів до збільшення кількості угод. Що ще необхідно включити в цей список:

·       Активне слухання;

·       Тонкий підхід;

·       Прагнення до прозорості та чесності;

·       Емоційна залученість;

·       Пропозиція комфортних шляхів співпраці;

·       Бонуси та привілеї;

·       Сегментація;

·       Проактивне вирішення проблем;

·       Зворотний зв'язок.

Цифровізація продажів банківських послуг

Цифровізація продажів банківських послуг - впровадження актуальних цифрових технологій, які покращують взаємодію банку зі своїми користувачами. Сюди відносять онлайн-платформи, мобільні додатки та інші автоматизовані системи, які:

·       Прискорюють операції обробки запиту;

·       Дають можливість клієнтам швидко і в будь-який зручний для них час оформляти заявки на надання їм послуг;

·       Персоналізують рішення, що ґрунтуються на перевагах особи, яка звернулася до вас;

·       Знижують витрати на операційні витрати банку;

·       Виділяють вас серед подібних компаній.

Замовити побудову відділу продажів у банку

Як замовити "Побудова відділу продажів банк" у DIA Consulting? Ви можете зв'язатися з нами за номером телефону або ж електронною поштою, прописаними в розділі меню "Контакти"; перейти до вкладки "Зв'язатися" і залишити свої дані там - ми самі передзвонимо вам і обговоримо всі питання, що цікавлять вас. Що стосується ціни: визначаємо кінцевий цінник за підсумком співбесіди, на якій обговорюємо особливості вашого звернення і терміни його виконання.

Висновок

Відділ продажів відіграє важливу роль у досягненні банківських цілей із залучення аудиторії та забезпечення її високоякісними послугами. Збільште обсяги своїх продажів з DIA Consulting - будемо раді допомогти вам, до зустрічі!

За час роботи ми заробили
$11,6 млн. нашим клієнтам

IMG_3855.PNG

Результати наших клієнтів

Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻

Етапи взаємодії з Замовником

1. Заповнення БРИФу

Разом с Замовником формуємо задачу на проект, етапи роботи та цілі.

4. Проведення калібровок

Навчання менеджерів з наявних записів дзвінків та чатів.

2. Проведення аудиту

Аналізуємо дзівнки та систему продажів. Складаємо план робіт.

5. Матеріали до застосування

Після оцінки прописується ДЗ у вигляді мовних модулів.

3. Розробка листа оцінки

Готуємо файл з критеріями оцінки під продукт компанії.

6. Контроль та аналітика

За таблицею, зводиться аналітика для оцінки навичок Менеджера.

Хочете стати кращим у продажах та сервісі?

... почніть з безкоштовного аудиту ↓

Звʼязок з 

консультантом

Пошта

Офіс

+38 093 177 56 73

Пр. Перемоги, 25, Smart Plaza, C1, 90 оф.
Київ, Україна

Калиб форма
bottom of page